Alla inlägg under januari 2014

Av angelouslife - 25 januari 2014 23:19

Vaknade rätt tidigt i morse. Fixade frukost till tjejerna. Sen gick vi över till grann tjejen och umgicks lite. Min syster och hennes son kom oxå. Vi drack kaffe och surra en massa.

Sen gjorde vi oss klar för att gå ner på stan och fixade lite. Det va rätt behagligt väder ute idag.
Idag har M haft en dålig dag tror ja. Gnällt och varit gring typ hela dagen. Men som sagt alla dagar kan ju inte vara på topp.

När vi kom hem igen så började jag städa och röjde här hemma. J tog hand om deras rum och fixade.
Hon å hennes kompis hjälpte mig och fixade inne på toan. Dom är så duktiga, och det är roligt att dom hjälper till när man inte behöver be dom om hjälp.
Nu sitter jag här och bloggar lite ska faktiskt lägga mig snart. Är ju en dag i morgon oxå :).
Puss & kram

Av angelouslife - 25 januari 2014 12:00

Lite bebis mys så här på morgon kvisten :).

Av angelouslife - 25 januari 2014 00:34

Jag och M vaknade vid halv tio tiden men vi klev inte upp först vid tio.
Fixade och donade här hemma lite innan vi klädde på oss för att gå ut med våran hund.
M ville åka pulka i vanlig ordning:). Å klart hon fick det . Efter vi hade varit ut med hunden så bytte vi pulkan på vagnen för att gå ner på stan en sväng.
Träffade I och E drack kaffe och surrade innan jag skulle in på gallerian en sväng. Va in på Kappahl ocj tittade lite, dom hade ju en hel del på halva rea priset.
Det blev ett par byxor till M :)
Sen in på Willys å handla lite sen ca de bara att traska hemöver för att vänta in J :).

Efter att J kom så fixade jag några saker innan det va dags att klä på sig igen och traska hem till B2.
Vi fikade och surrade en massa.
M och G målade för fulla muggar. :))

Det är så trevligt och roligt att komma hem till er. Vi har alltid nåt att prata om och mycket skratt blir det oxå.
Och J fick sån fin jacka av er:).
Tackar och bockar för det:)).
Eftersom det va fredag så tänkte jag att vi skulle ha lite fredags mys,så när vi gick hem så gick vi ut och käkade.
På bästa gatuköket vi har här i byn/stan
Barnen åt som bara den:).

Sen va det bara att traska hem, nu kändes det att det hade blivit mycket kallare ute.
Hur kallt har ni haft hos er idag??

Väl hemma så myste vi i soffan och busa en massa innan det var dags för M att lägga sig. Hon somnade snabbt idag, annars brukar hon tjuras på och vara vaken till halv tio/tio.
När bruka ni lägga era barn på kvällen??
Nu ligger man i sängen och ska försöka sova.
Det kommer några bilder från dagen :)

Av angelouslife - 24 januari 2014 21:34

Ja nu har äntligen den tredje bebisen kommit till världen.
Som jag skrev tidigare så har ju tre av mina vänner väntat barn.
Och alla tre fick flickor :)
Ett stort grattis till er alla ännu en gång :))

Av angelouslife - 24 januari 2014 00:20

Har precis gått och lagt mig. Det känns så skönt att få lägga sig.
Har haft en lung och skön torsdags kväll för mig själv. Det är så skönt att bara vara å få vara själv att få lite ensamtid. Tog mig en varm dusch och gjorde hårinpackning. Håret känns så mjukt.
Tror faktiskt jag ska unna mig att gå till frissan. Det känns som mitt hår behöver klippas riktigt och tunnas ur. :)
Godnatt alla mina läsare. :) Man blir så glad när man ser att några läsare.
Och att det blir fler och fler.
Det som jag kan tycka är svårt, det är ju vad man ska skriva om.
Om det är något speciellt ni läsare vill att man ska skriva om.
Så snälla kommentera gärna vad ni vill läsa, så ska jag kunna ordna det.

Puss och godnatt :))

Av angelouslife - 23 januari 2014 21:08

Har just suttit och kollat på nybyggarna. Så otroligt bra program.
Att verkligen ge människor en chans att få ett eget boende. Att komma bort från sitt missbruk. För alla har rätt till en andra chans och få ett tak över huvudet. Alla kan om man vill, det handlar om viljan.
Alla som kommer bort från sitt missbruk ska verkligen ha en stor guld stjärna och mycket mer.

Av angelouslife - 23 januari 2014 18:18

Eftersom man är gräsänkling så ska jag bara njuta och ta en varm dusch och göra hårinpackning å bara vara sen när lilla M har somnat. :))

Klädde på oss och gick ut med hunden M fick åka pulka. Hon satt där så nöjd å sjöng tipp tapp ;)).
Så när vi kom in fick hon lite glass så nu tittar hon på Bolibompa:)).
Hörs senare
Puss

Av angelouslife - 23 januari 2014 12:28

Japp idag blir man gräsänkling, men det är bara nyttigt att vara ifrån varandra oavsett om det bara är en eller flera dagar.

Så man får se vad man hittar på:).
Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards