Alla inlägg under oktober 2013

Av angelouslife - 31 oktober 2013 22:53

Ja i morgon är det ingen vanlig dag utan min dotters födelsedag.
Det är hela 19 år sedan jag blev mamma för första gången. Man kan ju undra vart tiden har tagit vägen.
Kan inte fatta själv alltså.
Så i morgon blir det till att dra ner på stan på förmiddagen sen hem och fixa lite. :) så blir det tårta och grejer här hemma.
På lördag blir det nog lite fest och utgång för min del. Men är inte riktigt säker än:).

Hörs i morgon natti natti :)

Av angelouslife - 31 oktober 2013 14:23

Hade visst inte så bra syn som jag trodde. Jag ska tillbaka den 21/11 och göra en till undersökning för glasögon. Det är bara att gilla läget, men nu är alla papper för körkort tillståndet klart. Och det är betalt:) så nu ska ja bara lägga det på lådan så de är bara att vänta å se. :)
Skriver mera sen :)

Av angelouslife - 30 oktober 2013 23:05

I morgon bitti så är det dags för mig att gör synundersökning för körkortet. Så jag hoppas det kommer gå bra,så är det bara att skicka in papperna. Det ska bli riktigt kul att jag nu tar tag i detta,så det blir gjort nån gång.. Känner verkligen nu att det är dags för mig att ta de där körkortet om inte annat så måste jag.. :) För nu är jag verkligen peppap på att ta det.. Det är ett av mina mål jag har här i livet.

 

Hej hej :)

Av angelouslife - 30 oktober 2013 22:44

Ja det är inte varje dag man sitter vid datorn och bloggar. Det kan ju vara så att man har ju telefon med sig typ vart än man går. Har suttit och kollat på efterlyst och nu kollar jag på chicago fire på trean.  . Har varit och hälsat på några vänner här på eftermiddagen så barnen fick leka lite.Så det blev lite bus,skratt och så kivas dom lite oxå.Men det är väl sånt som hör till.  

Tänkte bjuda på lite bilder som jag har på datorn nu när jag liks sitter här..

     

Det är bilder på första snön vi fick,men som smälte bort lika fort :)

 

Vet att jag redan har lagt upp säkert nån av dom här,sånt som händer :)

hejhopp

Av angelouslife - 30 oktober 2013 16:46

Idag blev det en fika på stan med min fina vän E :).

Handlade en pyjamas till Melinda som är själv lysande i mörket:) och tre par strumpbyxor bild kommer senare :).
Men bjuder på en bild från fikat idag :)

Av angelouslife - 29 oktober 2013 23:20

Då är man åter hemma. Känns både och de där att komma hem. Visst skönt att få sova i sin egna säng eller vad tycker nu?
Har inte gjort mycket sen vi kom hem.
Stoppade lillan i badet, käkade och bara chillat i soffan och kollat på tven. :) å tog ett varmt bad så underbart skönt va det.
Jag blir så glad när någon kommenterar min blogg:) det är ju alltid kul att få kommentarer. :)

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och bara njuta.
Godnatt alla läsare :)

Av angelouslife - 29 oktober 2013 13:05

Ja då är man på väg hem. Det blev en snabb visit ner till Tumba :). Men kommer snart igen. :).
Va och träffade några vänner så det blev massa surr och skratt. :)

Det blir mycket att tänka på. Mycket tankar nu. Men det kommer nog att bli bra. Det blir till att kolla upp lite saker :)
Nu innan vi skulle åka hem över så va vi å hälsade på melindas farmor. Så vi blev bjuden på lunch. :) det tackar man för:).
Skriver när ja kommer hem :)

Av angelouslife - 28 oktober 2013 11:19

Idag så är vi ute på en road trip:).
Roligt att göra spontana road trips. Skriver mera sen.

[Bild]

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards