Alla inlägg under oktober 2013

Av angelouslife - 15 oktober 2013 23:50

Uppdaterar mera i morgon så godnatt :) sov så gott

Av angelouslife - 15 oktober 2013 12:43

En helt lyckan förmiddag. Men en av mina älskade vänner, som står mig varmt om hjärtat. Massa kaffe, surr och skratt. :). Följde med och besiktade en bil. Inte ofta man är där uppe. Men kul hade vi där i bilen. :)
Blev en sväng ner på stan in på Willys och handlade, in på cafet käkade lunch innan ja skulle vidare och hämta Lill grodan på dagis.
Så har precis slagit ner rumpan i soffan och glor lite på tven. Innan ja ska ta hand om disken och tvätten.

Hej så länge

Av angelouslife - 15 oktober 2013 10:13

Tog två bilder i morse, det va så fint på himmlen.

Av angelouslife - 14 oktober 2013 21:55

Jag fick mig ett gott skratt nu när jag pratade med min syster i telefon. Ja tårararna sprutade på mig. Hur kung som helst va de. Ett gott skratt förlänger livet :)

Av angelouslife - 14 oktober 2013 20:29

Har beställt riktiga härliga tofflor :). Det va min äldsta dotter som beställde ett par först, sen ville ju mamma oxå ha ett par. För här ska de inte frysas nåt om fötterna i vinter :)

Av angelouslife - 14 oktober 2013 20:03

Av angelouslife - 14 oktober 2013 19:05

Många av mina vänner ska ha bebisar i början på det nya året. Ska bli mysigt att få snusa på bebis. Visst man blir sugen på en till men det blir nog inte så. Kan vara bättre att låna andras bebisar. :)

Idag har det varit helt underbart väder. Det är så otroligt vackert när man ser alla träd med dessa alla färger. Va ute på en promis sen ner på stan en sväng. Hem och fixa lite, laga middag, käkat och nu sitter ja inne hos grannen och myser lite.

Ha en trevlig måndags kväll :)

Av angelouslife - 11 oktober 2013 21:27

Vi käkade mat från frasses idag. Vi åt så vi höll på kräkas med de var riktigt gott:). Sen gjorde hjärtat en kladdkaka som efterrätt och de va ju inte fy skam kan ja lova. Hade glass till det. Så nu sitter man i soffan och kollar på fotbollen. Kollade lite snabbt på idol när kewin skulle sjunga. :)

Så nu hoppas man på att Sverige vinner fotbollen är ju ingen fotbolls tjej tycker det bra mycket roligare och kolla på ishockey. Är ju lite mer fart om man säger så :).

Ser om jag skriver mer ikväll :)
Ha en härligt fredags kväll :)

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards