Alla inlägg under mars 2013

Av angelouslife - 27 mars 2013 15:05

Det har varit sånt underbart väder idag. :) det var riktigt skönt att ge sig ut på promis i morse. Just nu är det +5 :) Skriver mera sen.

Av angelouslife - 27 mars 2013 00:21

Har faktiskt träningsvärk i benen. Men de är det värt. I morgon blir det promis igen med hunden. Så håller tummarna att det är sol och fint :). Men jag tror jag ska ta en annan runda. Det är ju lite tråkigt att gå själv, men de går ju som sagt. Nej nu måste jag sova, är sjukt trött.

Så godnatt :))

Av angelouslife - 26 mars 2013 10:16

Helt underbart väder solen skiner. Ja det är vår väder. Har nyss kommit in från en promis med hunden. Det var riktig skönt att gå. Så nu blir det snart en dusch innan man ska iväg å hämta gumman på dagis. :) sitter just nu på balkongen med en kopp kaffe å njuter av solen.
Ha en underbar dag, för de ska ja ha iaf.

Av angelouslife - 23 mars 2013 23:02

Ett litet kort inlägg :)

Av angelouslife - 23 mars 2013 20:23

Dom senaste veckorna har varit lite tuff:(. För va Lill grodan jätte sjuk, men det gick över efter att hon fått medicin. Men då gick jag å blev riktigt förkyld, med nästäppa feber. Och det har inte gett med sig än och jag börjar bli riktigt less. Det känns som om att det spelar ingen roll hur mycket man snyter.

Men nån gång lär de gå över. Men vad gör de om hundra år. :).

Förutom det så rullar veckorna på :) och det känns så skönt att tiden går. Ska nu på måndag göra ett nytt försök med mitt ena mål, jag vet innerst inne att jag KLARAR av det. Det är ju bara att ge sig faan på det. Man kanske skulle behöva en spark i rumpan. Lite hjälp måste jag nog ha. Men jag vet ju att jag får det om jag bara ber om det. :)

Ååå snart är det vår får vi hoppas på:) denna vecka har varit så fin sol varje dag visst det har varit jävligt kallt. Så man får ju hoppas på att det fortsätter att vara sol.
Nej nu måste ja ladda telen innan den dör. Ska försöka komma ihåg å göra ett inlägg till innan ja ska sova.
Nu ska ja krypa ner och ta ett varmt bad.

See you

Av angelouslife - 18 mars 2013 20:27

Gud vad jag har blivit dålig på att blogga. Vet inte varför, det har bara blivit då.
Är riktigt förkyld men det går väl över nån gång. Lillan har oxå varit jätte förkyld men nu är hon piggare.
Och med mitt mål går ju inte heller så bra, men jag måste ta mig i kragen när de gäller det.
I helgen så va jag ut med mina tjej kompisar å syskon. Vi hade det riktigt trevligt och roligt. Men nu dröjer det verkligen innan jag går ut igen. :).
Har varit riktigt mysigt väder idag men på eftermiddagen så blev det kallare ute så de va inte så skönt.
Saknar mitt stora ? det är tur att dagarna går undan :).
Nej nu ska ja kolla på tven.

Av angelouslife - 13 mars 2013 23:45

Orkar inte skriva nåt just nu. Så det får bli ett längre inlägg i morgon. Påminn mig gärna med en kommentar. :). För går in å kollar då och då under dagen/kvällen.

Puss godnatt :)

Av angelouslife - 11 mars 2013 00:06

Är det inte det ena så är det de andra. Blir fett irriterad på vissa saker. Men det är bara att hålla god min.
Nej nu ska jag sova så godnatt

Ps skriver mera i morgon Ds

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards