Alla inlägg under februari 2013

Av angelouslife - 28 februari 2013 22:21

Måste ju börja att blogga mer eller vad tycker ni?? Har ju märkt på statistiken att jag har fått fler läsare. Och det är jätte roligt:)).

Idag hade jag besök av min fina vän:)
Drack kaffe och surra massa skit. Sen kom syster yster plockade undan lite innan det va dags för att hämta lillan på dagis.

Gick ner på stan tog en fika på cafet. Surrade en massa med folket som va där. Alltid lika trevligt.
Imorgon kommer gullungen hit oxå:)
Så tro vad man ska hitta på i helgen då. Det återstår att se. Lär nog komma på nåt.

Men de får räcka för idag.
Hejsvejs

Av angelouslife - 27 februari 2013 23:33

Vill bara säga godnatt och sov så gott. För de ska jag iaf försöka att göra. :)

Har haft en bra dag med lite sol å massa slask å halt som bara den.
Fick svar på blodproven som togs på Melinda. Det var inget och de tackar ja Gud för.

GODNATT KÄRA LÄSARE

Av angelouslife - 26 februari 2013 14:22

Har skrivit på nån dag. Men har inte haft lust att skriva. Det blev inte som vi hade tänkt oss i söndag. Men lika glad blev jag för det.
Så nu gör vi ett nytt försök. Men denna gång så blir det av. :)

Undra sa flundra om det är så att våren är på väg. Man kan ju alltid hoppas på de. Men det skulle inte förvåna mig att det kommer att komma mer snö. Men de tar vi då hehe.

Ha en bra dag :)

Av angelouslife - 24 februari 2013 12:29

Ja då var vi på väg mot Umeå. Det känns bra just nu. Men när vi väl är där kommer det bli jobbigt. :(
Jag har ju de jag ska göra så tiden kommer nog gå fort.

Vilket kanon väder det är idag. Solen strålar så fint och det är blått på himlen. Hade ju hellre suttit ute på isen å pimplat. Och druckit varm choklad. Men det får bli en annan gång. Så ni alla som är ute i solen njut medans ni kan.

Av angelouslife - 24 februari 2013 12:28

Ja då var vi på väg mot Umeå. Det känns bra just nu. Men när vi väl är där kommer det bli jobbigt. :(
Jag har ju de jag ska göra så tiden kommer nog gå fort.

Vilket kanon väder det är idag. Solen strålar så fint och det är blått på himlen. Hade ju hellre suttit ute på isen å pimplat. Och druckit varm choklad. Men det får bli en annan gång. Så ni alla som är ute i solen njut medans ni kan.

Av angelouslife - 24 februari 2013 00:41

Vaknade rätt tidigt i morse. Klev upp med Lill grodan. Fixade iordning frukost till mig. Kollade lite på tven innan jag gjorde nåt annat :). Gick över till grann frugan och surrade med henne och syster. Jag och syrran bestämde att vi skulle dra ner på stan en sväng. Gick och tog en kaffe på cafet å surrade lite med dom som satt där. Gick å handlade lite innan vi gick hemöver igen. Va förbi mamma en sväng å surrade lite där oxå. :)

Fixade iordning kaffe och Skagen mackor till mig,syster och L. Så det blev en eftermiddags fika. Å riktigt gott va det oxå.
Har tvättat undan lite här ikväll. Så nu är det inte så mycket kvar. Ska ta tag i det i morgon kväll hade jag tänkt. Måste fixa lite andra saker här hemma oxå.
Nu på måndag så är det dax för ett av min mål som jag har surrat om. Men det är då det börjar. :)

Imorgon kommer vara en sån där skit dag.Det kommer att vara jobbigt men det kommer att gå bra. Det blir väl värst i morgon kväll. :(

Nej nu ska jag mysa med mitt <3
Hörshej

Av angelouslife - 22 februari 2013 10:59

Orkade inte att blogga nåt igår :(.
Så tänkte jag skulle slänga ihop ett inlägg nu ist.
Igår va vi ner på stan innan vi skulle hämta lillan på dagis. Tog en fika och väntade på att T&A skulle komma. Tiden drog iväg så var det dax att hämta hon. Vi träffade lite folk som vi surrade med :). Åkte å hämtade henne drog till Hemköp och dollar å handlade lite. Sen hem å la lillan och fixade ihop lite fika för T&A skulle komma över. Fixade till några semlor som vi skulle bjuda. Själv äter jag inte semlor men kan gärna bjuda på det.

Annars tog jag det lungt å chillade igår kväll. Kollade på film och sen å la mig. Men liks förbannat va klockan halv två innan jag somnade.
Men nu till veckan blir det andra bullar. Då är det dax :))
Hörs senare

Av angelouslife - 21 februari 2013 10:07

Ser så mysigt när hon ligger där med huvudet på kudden. Lill grisen :)

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards