Alla inlägg den 1 februari 2013

Av angelouslife - 1 februari 2013 20:53

Idag har man faktiskt inte gjort mycket. Plockat ur/in i diskmaskinen. Hade tänkt att gå ut med Melinda men jag fick sån huvudvärk så vi va inne hela dagen. Hoppas på lika fint väder i morgon som de va idag.

Har suttit vid datorn nu ikväll å kollat runt på olika bloggar. Men ingen ja fastnade för direkt. :(
Ikväll har jag och Melinda målat med finger färger å det tyckte hon va roligt att sitta å kladda med färg.
Mamma tyckte det var lite roligt, för mamma målade lillan grön i ansiktet.

Nu ska ja vara social med finbesöket ja fick nu ikväll :)

Av angelouslife - 1 februari 2013 01:05

Det blev väldigt tomt här hemma nu. Det känns konstigt på nå vis.
Nu när man har varit van att det har varit folk här. :/

Imorgon är det fredag och Lill grodan ledig från dagis. Hoppas på fin dag i morgon så kanske man tar en promis med barn å pulka. :)

Nu ikväll så har jag inte gjort så mycket. Plockade in i diskmaskinen å satt i gång den. Sen så var C förbi en sväng. Surrade lite å spelade Skipbo en gång. Efter hon hade gått satt jag mig vid datorn å kollade lite. Ska nog sätta mig nån dag och gå igenom alla kort jag har på ett usb. Har ju tänkt att göra en fotobok men ja lär nog behöva hjälp. Sen så vet ja att syrran har kort på hennes dator som ja oxå vill ha. :)

Vad ut å natt kissade mellie smellie innan det va dags att krypa ner i sängen. Måste verkligen vända tillbaka dygnet. För det här går verkligen inte. Så godnatt mina läsare

Ciao ciao

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards