Alla inlägg den 18 februari 2013

Av angelouslife - 18 februari 2013 21:03

Sitter å tittar på Ullared :). Det verkar ju vara hur kul som helst där. Men för mig skulle de inte spela nån roll att åka dit på hösten/vintern. Men visst de skulle vara mysigt att åka på sommaren oxå. Att få se det som en liten mini semester. :)

Har haft ont i huvudet typ hela eftermiddagen och det verkar inte vilja släppa heller fast jag har tagit Alvedon. Nu ska jag ta ett varmt bad. Får se om jag skriver senare.

Av angelouslife - 18 februari 2013 09:45

Ja min barn avlöser varandra. Idag åkte Jossan hem till sin pappa och nu snart kommer Emelie. Hon landade för ett tag sen på midlanda flygplats. :) så vad den här dagen bjuder på vet jag inte riktigt än. Det återstår att se :)

Ska hoppa in i duschen snart hade jag tänkt så man får de gjort, va ju tänkt att jag skulle ha gjort de igår kväll men jag orkade inte. :)
Sitter just nu å kollar på våra bästa år och när lillgrodan ritar :).

Hörs senare

Av angelouslife - 18 februari 2013 00:40

Japp nu är det natten för den här damen. Klockan ställd på 7:00 så det är nog dax att försöka sova. Känner även att det är lite huvudvärk som börjar smyga sig på. Så kanske bra att sova. Har haft en mysig söndag.
Jag älskar verkligen min familj och mina tre underbara barn. <3
Ni är dom bästa för mig.

Så godnatt bloggen :)

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards