Alla inlägg den 3 februari 2013

Av angelouslife - 3 februari 2013 22:51

Jag tog ett varmt skönt bad innan jag kröp ner i sängen. Det var så underbart skönt och avslappnande. :)
Så ligger man å glor på tven å funderar på om man ska ställa klockan så man kommer upp i tid.
Kanske på tiden att man börjar vända på dygnet.

Har just legat och pratat med en person som betyder väldigt mycket för mig. Och som jag verkligen kan lita på i vått och torrt. All kärlek och respekt till dig ???
Så nu säger jag godnatt å sov så gott ni som förtjänar det.

Av angelouslife - 3 februari 2013 19:01

Ja då lider denna söndag mot sitt slut. :) Känns rätt skönt att det är en ny vecka. Har faktiskt lite jag måste fixa denna vecka så man lär ha fullt upp. En av sakerna ska ja faktiskt göra snart. Ska bara vänta till lillan ska lägga sig.

Sen ska jag lägga mig i ett varmt bad å bara njuta. Det finns ju Inge bättre än att få lägga sig i ett varmt bad och bara vara.
Nej nu ska ja mysa med lillgrodan innan sängen för henne.
Skriver nog senare om jag kommer på nåt att skriva om.

Av angelouslife - 3 februari 2013 15:27

Sitter och tittar på 112 på liv och död. Det är massa repriser men lika bra för det. Brukar försöka följa det men som sagt det händer ju att man missar det.

Men jag tycker det är riktigt bra och intressant. Kul att se hur dom jobbar osv.
Lilla J kom förbi här och sa hej. Hon hade varit på badhuset. Så man fick en puss och en kram av Lill gumman. Hon tyckte det va lite synd att M sov.
Vi skulle höras på telefonen.

Ciao ciao

Av angelouslife - 3 februari 2013 14:15

Råkade visst bli två inlägg sist ja skrev. Men men vad gör de om hundra år. Lillan sover så det var ju tänkt att jag skulle försöka stöka undan lite här hemma. Men jag hamnade visst i soffan. Men jag ska göra ett ryck snart på med lite musik så går det på räls. :)

Skriver lite senare
Ciao

Av angelouslife - 3 februari 2013 11:23

Godmorgon härliga söndag:)
Solen skiner men det är dock -13 ute.
Har sovit som en prinsessa känner mig faktiskt rätt utvilad och det är riktigt skönt. Från och med måndag ska jag kliva upp tidigt å då menar jag tidigt. Ska faktiskt försöka att ta en långpromis med hunden innan lillan ska på dagis och börja äta en redig frukost. För snart är det dax så man måste ju börja lite smått nu. :)
Jag tror på mig själv och jag vet att jag klarar av det bara jag vill. :)

Ciao ciao :)

Av angelouslife - 3 februari 2013 11:23

Godmorgon härliga söndag:)
Solen skiner men det är dock -13 ute.
Har sovit som en prinsessa känner mig faktiskt rätt utvilad och det är riktigt skönt. Från och med måndag ska jag kliva upp tidigt å då menar jag tidigt. Ska faktiskt försöka att ta en långpromis med hunden innan lillan ska på dagis och börja äta en redig frukost. För snart är det dax så man måste ju börja lite smått nu. :)
Jag tror på mig själv och jag vet att jag klarar av det bara jag vill. :)

Ciao ciao :)

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards