Alla inlägg den 20 februari 2013

Av angelouslife - 20 februari 2013 17:12

Efter vi hade hämtat lillan på dagis så drog vi ner på stan och fikade. Det var lite folk där. :) Träffade även fasters Lill prins:). Han är så lik min lillebror när han var lite. Det är typ en kopia av honom. En riktig glad skit va det. ?

Det var trevligt att se dig idag. Men jag känner att får inte jag nån respons så tänker inte jag ge nån respons heller. Jag har försökt tidigare. Så jag kan ju inte göra så mycket.

Satt ute för en stund sen på ballisen och det är fortfarande ljust ute. Tog två bilder.
Hörs sen

Av angelouslife - 20 februari 2013 11:27

Vaknade i tid i morse och det kändes skönt. Åkte å lämnade lillan på dagis, sen hem å väckte E och V. Fixade kaffe och plockade fram frukost. Körde igång diskmaskinen så nu är det full igång. Väntar på att den ska bli klar så jag kan plocka ur den. Ska snart hämta lillan på dagis. Sen blir det att ta tag i barnens rum. Ska göra så fint där inne. :) Har nyss kommit in efter en liten promis med mellie, syster och E. Solen skinner så underbart ute. Det var jätte skönt.

Nej nu ska ja fixa lite :)

Av angelouslife - 20 februari 2013 01:40

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards