Alla inlägg den 4 februari 2013

Av angelouslife - 4 februari 2013 16:56

Till dig Zorro, det är bara vissa inlägg som kommer att vara låsta. Så det är bara att fortsätta å läsa. :) och sen är det ju bara att fråga efter lösen. Men då vill ja veta vem det är jag ger det till oxå.

Av angelouslife - 4 februari 2013 15:47

Kaffe är livets dryck. Skulle nog inte klara av att vara utan kaffe. Och speciellt inte på sommaren. Det är ju det bästa.

Av angelouslife - 4 februari 2013 13:16

Lillan vaknade kvart över sex i morse. Klev ju upp å fixade välling till henne. Kände mig rätt pigg men dum som man är så lägger man sig igen medans hon äter. Så vi båda somnar om. Och vaknar vid åtta tiden.

Har faktiskt inte hunnit gjort så mycket nu. Ja förutom att sätta igång diskmaskinen å tvättmaskinen. Men det är alltid nåt. Ska snart hänga tvätten. Har nyss lagt lillan så får se hur länge hon sover.

Vi har även fått lite mer snö kan ju tycka att det räcker ju nu. Men inte då. Det enda positiva i det är ju att det blir mildare ute. :)

Ha en bra dag min läsare för de ska jag ha iaf:)

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards