Alla inlägg under december 2013

Av angelouslife - 30 december 2013 23:14

Ja i morgon så är det nyårsafton. :)
Känner på mig att det kommer bli en riktig bra nyårsafton med trevliga vänner.
Jag hoppas att 2014 kommer bli ett kanon år. Jag ska göra det som får mig att må bra och min familj så klart.
Dom är det bästa jag har och mina vänner förstås.
Hur ska ni fira nyår??
Puss&kram

Av angelouslife - 30 december 2013 18:45

Här är kläderna hon fick av B2 och hennes mamma :).

Av angelouslife - 30 december 2013 18:39

Sitter med färg i håret. Så tänkte dra iväg ett snabb inlägg. :). Idag kom min vän B2 förbi med jätte fina kläder till Melinda som dom hade köpt i Sollefteå. Bild på dom kommer strax.

Ikväll så åker vi till svärfar ska ju vara där och fira nyår. Med trevligt sällskap :)) Ska ni ha nå nyårs löften:). Jag ska inte ha de för man kommer inte kunna hålla det ändå.

Nej nu ska ja plocka ihop lite saker här :))

Av angelouslife - 30 december 2013 01:10

Puss&kram

Av angelouslife - 29 december 2013 20:06

Vad använder ni för välling till era barn? Jag använde Semper från början men bytte rätt snabbt nestle.
Jag tycker det är bra och min lilla tös gillar den väldigt mycket. Och är väldigt nöjd med den.

Av angelouslife - 29 december 2013 14:39

Människor som snackar till höger å vänster om andra människor. Måste börja titta på sig själv först. Att säga saker att dom ska göra siåså. Men ändå gör dom tvärt i mot. Jag undrar hur dom tänker.
Jag säger inte att jag är perfekt eller så. Men stå för det ni säger till andra.

Punkt slut

Av angelouslife - 29 december 2013 14:34

Idag sov jag och lillan länge, hon vaknade inatt och va vaken ett tag. Så vi tog sov morgon. Är rätt skönt de oxå.
Vi har ätit lunch och bara pullat på här hemma. Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga upp tvätten. :)
Skulle egentligen behöva röja undan riktigt, men har ingen ork till det just nu.

Puss&kram

Av angelouslife - 28 december 2013 22:06

Har haft en riktig mys lördag kväll med min granne.:) massa gotta, chips och dricka. :)

Gubben är iväg med några vänner å bastar å dricker säkert nåt gott.:).
Det är bra att man kan göra saker på varsitt håll. Det handlar om tillit till varandra. För ska ett förhållande fungera så måste man ju lita på den man är tillsammans med. Och det är bara bra att göra olika saker med sina vänner och göra saker tillsammans :).
Det handlar om att ge och ta. Rätta mig gärna om jag har fel.

Nej nu ska ja fortsätta å kolla på filmen på sjuan.

Skriver sen eller i morgon.

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards