Alla inlägg den 26 december 2013

Av angelouslife - 26 december 2013 22:32

Fick även denna :) av en otroligt fin underbar vän :)

[Bild]

Av angelouslife - 26 december 2013 21:17

Fick två julklappar som jag blev väldigt glad över.
Äntligen så har jag en riktig hårfön, har haft en resefön tidigare. Och med den så stod man typ i en halv timme innan håret blev torrt:))

Av angelouslife - 26 december 2013 21:12

Började julaftons morgonen med grötfrukost,skinkmacka och kaffe så klart. :) Fixade och donade lite innan jag gick in å duscha. Väntade på att J skulle komma. Det va så mysigt och underbart att jag hade alla min tre fina döttrar hemma hos mig.:)
Vi fixade alla julklappar under granen kvällen innan, för att se M reaktion på morgonen. Hon trodde att det va hennes allihop, så försökte förklara för henne att det inte va det. Men det är ju inte lätt att förklara för en två åring. :))

Klockan gick så va de dags för Kalle anka det är ju bara ett måste att titta på de. Men att få en två åring att sitta still va ju inte de lättaste. Efter de så började vi med maten å käkade fixade undan allt innan de va dags för julklapparna. Dom va ju helt tills sig dom två små. Men det va roligt att se deras miner. Man ser så mycket glädje i deras små ögon. En helt underbar känsla för en mamma.
Ni är mina tre prinsessor älskar er till månen och tillbaka. :))

Senare på kvällen satt vi oss å spelade yatzy och den som förlorade fick äta nå konstigt som vi hade kommit överens om innan vi började spela. Å jag förlorade en gång så ja fick lov att käka en matsked matolja. Och kan ju säga som så att det va ju inte de godaste men vad gör man inte för laget.
Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards