Alla inlägg den 17 december 2013

Av angelouslife - 17 december 2013 21:29

Sitter och laddar för ett nytt avsnitt av PH nu börjar det ju hända grejer.

och ikvällens avsnitt lär det bli lite intriger .


Men det återstår att se i kvällens avsnitt :)

 

Har varit och hälsat på svärfar nu ikväll.

satt och surra lite innan det va dags att åka hem för lillan blev trött.

Dags för dagis i morgon igen,hon går ju bara denna vecka sen blir hon lång ledig..

 

Hon börjar inte först 7 januari igen..

Men nu håller vi tummarna att det kommer snö till julafton men som det verka nu så verka det inte komma nåt alls..

Det är isgata överallt och dom är ju inte snabb på att grusa heller.. Men men det är bara att gilla läget..   

 

Är det något speciellt ni önskar er i julklapp??

Puss &kram

 

 

 

 

 

Av angelouslife - 17 december 2013 21:00

Tänkte skriva  5 saker om mig!!

 

1. Är otroligt mörkrädd

 

2. Jag va 17år när jag fick mitt första barn

 

3. Älskar dansbandsmusik   

 

4. Har sjukhumor och bjuder på mig själv  

 

5. Är glad och social tjej   

 

Är det nåt mer ni vill veta, va inte rädd att fråga.

Jag kommer att svara så gått jag kan.  

 

Puss&kram  

 

 

Av angelouslife - 17 december 2013 16:17

Har haft en kanon dag med min svägerska och min b2:). Vi började dagen med mys frukost hemma hos mig. Drack kaffe och surra en massa om olika böcker osv. Sen drog vi iväg en sväng innan jag skulle iväg och hämta lillan på dagis. Hem och plockade medans lillan sov ett tag.

Och nu väntar jag på att hjärtat ska komma:) sen får vi se vad kvällen bjuder på. :)

Puss&kram

Av angelouslife - 17 december 2013 16:17

Har haft en kanon dag med min svägerska och min b2:). Vi började dagen med mys frukost hemma hos mig. Drack kaffe och surra en massa om olika böcker osv. Sen drog vi iväg en sväng innan jag skulle iväg och hämta lillan på dagis. Hem och plockade medans lillan sov ett tag.

Och nu väntar jag på att hjärtat ska komma:) sen får vi se vad kvällen bjuder på. :)

Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards