Alla inlägg den 19 december 2013

Av angelouslife - 19 december 2013 21:03

Började dagen men att försova mig,men vad faan det är ju skönt att sova..

Jag vet att klockan ringde och jag skulle kliva upp tio minuter senare,men jag måste ha stängt av den..

Vaknade när hjärtat ringde mig,det va ju meningen att han skulle köra M till dagiset.  

Men som tur så kom min fina vän och hämtade mig så åkte vi med henne på dagis.

sen drog vi ner på affären och handlade lite gå frukost så drog vi hem till mig,

 

Vi satt och vänta på våran andra underbara och tokiga vän.

Drack kaffe och surra massa.. :)

Sen drog vi hem till B2 och fikade å surrade en massa med hennes underbara mamma.

Jag diggar hennes mamma sjukt mycket  

 

Efter vi hade varit där ett tag så drog vi ner på dollar kollade lite,hittade nån julklapp till barnen oxå.

Men det är inte klart än ska iväg till sundsvall på lördag å fixa lite till..

Melinda ska få vara hos b2 och hennes mamma,det kommer gå kanon de..

Hon kommer nog bli  riktigt ompysslad där.

Och det lär ju bli massa bus oxå kan ja tänka mig.

  

Vi är ju några st som ska dra ner.   Så de ska ju bli skoj de..

Måste fan unna mig och gå till frissan eller så väntar ja till slutet av januari.

 

Puss och kram

 

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards