Alla inlägg under december 2013

Av angelouslife - 11 december 2013 13:56

Idag fick Lill gumman åka pulka från dagis. Det va väldigt uppskattat av Lill damen.

Av angelouslife - 8 december 2013 14:10

Ja då har en vecka gått med att ha lilla syster på besök här hemma. Varför ska det gå så fort för, ville ju helst att hon skulle ha stannat här uppe hos oss. Det känns förjävligt, men vad ska man göra. Det är ju bara att gilla läget. Men har haft en kanon vecka:). Kommer alltid att finns där för dig i vått och torrt när som helst på dygnet. Men de vet du ju redan. :)
Men det är ju sant jul och då ses vi igen längtar ju redan. :)


Av angelouslife - 7 december 2013 01:03

Kanske inte alla som gillade att Kevin vann idol. Men jag tyckte att rätt person vann. :) jag är glad för hans skull å önskar han all lycka här i livet.

Har haft en kanon dag med min syster och otroliga fina vänner. Är så glad att ni finns. Kan inte sova just nu men ska försöka tvinga mig skälv snart.
I morgon ska ja ta M och gå ut i snön så hon får leka lite. Sen får man se vad som händer. Nåt kommer man alltid på. :))
Vad ska ni alla hitta på i helgen??

Slänger upp lite bilder :))
Puss&kram

[Bild]

Av angelouslife - 6 december 2013 00:31

Äntligen har snön fallit ner :). Hoppas bara nu att det får ligga kvar. Nu ska jag sova. Blir dålig uppdatering nu, men de går ni stå ut med.
I morgon ska ja ha en fika dejt med en riktigt fin vän. :)

Sovgott Zzzzzzz
Puss&kram

Av angelouslife - 5 december 2013 00:34

Godnatt alla mina läsare. Om ni tycker att jag uppdaterar för dåligt så får ni påminna mig. Och kom gärna med förslag med vad ni vill veta eller vad ja ska blogga om. Jag är inte bangen för nåt.

Puss&kram

Av angelouslife - 4 december 2013 00:45

Har haft en trevlig kväll med syster yster. Chillat och kollat på tven. Kollade så klart på paradise hotell, det är så roligt att titta på. :)
Vilken tycker ni mest om hittills som är med? Ni som kollar på de vill säga.

Nu ligger vi i sängen å kikar på tven, men det är dags att sova snart. Upp tidigt i morgon å gå med lillan på dagis. För att sen gå hem till mamma en sväng. Sen får vi se vad som händer. Ska iaf en sväng ner på dollar oxå.
Lite kvälls fika blev det oxå. :)

Puss&kram

Av angelouslife - 3 december 2013 16:45

Ibland blir jag så less. Faan vi är vuxna människor å ska det vara så svårt att ta saker med en om man har fått höra nåt. Det är ju inte så att jag bits eller så. För hur ska man annars kunna försvara sig och rätta om det har blivit nåt fel eller missuppfattning.
Jag säger inte att jag är perfekt å är värsta guden.
Jag har mina fel och brister ja oxå. Det sticker jag inte under stolen.
För ingen är perfekt.

Gaaaa skulle kunna skriva hur mycket som helst.
Puss&kram

Av angelouslife - 2 december 2013 18:40

Det är riktigt trevligt att ha sin syster här på besök. Hon åkte med oss upp igår från Stockholm. Och ska vara här i en vecka. Så jävla nice få lite egen tid med lilla syster. :)

Kom hem sent inatt kl va runt halv två. Så M vaknade inte först vid halv elva idag. Gjorde oss klar gick ner på stan och gjorde lite ärenden. Träffade upp b2 å umgicks lite. :) så nu sitter vi i soffan och tar de lungt :)

Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards