Alla inlägg under februari 2013

Av angelouslife - 17 februari 2013 13:54

Ja det har jag verkligen nu. Ett tvättberg men det blir så när man har bäddat rent. Så nu går tvättmaskinen på hög varv. Men det kommer bli grymt skönt när det är klart.

J och E gick på badhuset lillan sover. Och ja ligger på soffan och kollar på nån film på trean medans ja väntar på tvätten. :)
Vad som händer sen det vet jag inte. Det blir nog chill dag hela dagen känns det som.

Bloggar senare :) nu börjar filmen igen

Av angelouslife - 16 februari 2013 20:23

Vissa saker gör mig riktigt lessen. Jag känner mig verkligen sårad. Skulle verkligen vilja kunna förklara hur jag känner. Men de skulle nog bara göra mig mer lessen. :(

Av angelouslife - 16 februari 2013 19:06

Dagen började med frulle för hela familjen å kaffe så klart. Fixade iordning oss för att ge oss iväg till bollsta en sväng. Svärfar hade dart tävling det va lite folk som va med och kastade. Saknar det faktiskt det va länge sen man va med å kasta. Men det blir så ibland. :(

Efter vi hade varit där ett tag så drog vi in till Kramfors för att möta upp några vänner för att gå tunt på stan lite å kolla. Inte för att det va så mycket att kolla på. Men barnen hade skoj iaf.
Jossan å hennes kompis körde mini skoter å fick åka hundspann. De tyckte dom va roligt och de är ju huvudsaken. :)
Så efter det så begav vi oss hemåt för en stor kopp kaffe och lite surr med brudarna. :)) vi har ju värsta planerna här framöver. Det kommer bli riktigt roligt och trevligt. Det kommer bli ett minne.
Nej nu ska ja å Jossan gå till mormor en sväng. :).
Hörs sen

Av angelouslife - 16 februari 2013 00:53

Har bara haft en mys kväll kollat på tven. Rätt mysigt att ha såna dagar oxå. Har faktiskt precis lagt mig i sängen å fortsätter att titta på tven. Ska snart försöka sova. :)

Har mycket planer för morgon dagen. :) så det kommer bli en fart fylld dag.
Och med det säger jag godnatt :)

Av angelouslife - 15 februari 2013 20:20

Vaknade runt åtta hick upp för att fixa vällingen till lillgrodan. Kände att jag var riktigt utvilad. Somnade i en bra tid igår.
Hade besök av T å Ā en sväng idag. :)
Passade på att åka ner å handlade medans dom va här. Så dom fick passa lillgrodan. :)
Så kom Jossan idag som ja har längtat efter dig ?. Men det märks ju att dom börjar bli stor. Hinner bara komma in å säga hej så ska hon vara med kompisar. Nu är hon på ungdomsgården med sin kusin.

Nu blir det filmen som går på trean.
Hörs sen:))

Av angelouslife - 14 februari 2013 22:41

Vi har haft det lite myspys så här på kvälls kvisten. Gjorde iordning lite hamburgare å käkade det. Satt uppe en stund sen hoppade jag in i duschen för att sen krypa ner i sängen å glo på tven. :)
Ja ett av mina mål som jag skulle börja med får jag skjuta fram lite pga olika orsaker.
Jag är riktigt peppad som man kan bli. :))
I det här så tror jag på mig själv och jag vet att jag kan klara av det bara jag vill.
Nej nu ska ja mysa vidare
Godnatt

Av angelouslife - 14 februari 2013 16:04

Många kramar till er alla :)

BVC

Av angelouslife - 14 februari 2013 15:04

Idag var lillan ledig från dagis. Eftersom vi skulle på bvc för det var dags för att mäta och väga. Och så va det dax för spruta oxå. Det gick bra för henne att ta sprutan, hon var så duktig så. Mammas lilla <3
Ska åter om en månad för att väga hon igen, hon går inte upp som hon ska. Fast hon äter som hon ska,så våran barnläkare som vi har skickade upp oss till labb. För att ta fyra rör med blod för att skicka iväg. För att kolla om hon eventuellt inte tål mjölk och hennes ämnesomsättning. Så det var ju mindre bra. Men man får hoppas på det bästa.
Hörs senare

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards