Alla inlägg under februari 2013

Av angelouslife - 6 februari 2013 23:19

Mm gott gott

Av angelouslife - 6 februari 2013 22:48

Det blev lite varma mackor så här på kvälls kvisten. Ska bli så gott, måste ju passa på nu innan det är slut på såna grejer. :) å till blir det lite tzatziki till oxå. Det ska bli riktigt gott. Bild kommer. :)

Av angelouslife - 6 februari 2013 20:17

Just hängt tvätten å slog ner precis rumpan i soffan. Det är ju tunnelbanan:). Det händer ju en hel del i Stockholms tunnelbanor. Det är ju tur att det är sån stor övervakning som det är.
Annars idag har jag inte gjort så mycket. Plockat och fixat lite. Busat med lillan, ätit. Badat lillan hon älskar verkligen att bada. Brukar bli massa grin när man ska plocka upp henne.

Ja då är det helg snart igen och det börja närma sig. Det kommer bli tungt men jag ska klara av det.

Hörs senare

Av angelouslife - 6 februari 2013 11:14

Då har min fina vän och hennes son åkt hem. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi syns. ???

Vaknade innan väckar klockan och va pigg. Det känns otroligt bra. Tog en kopp kaffe innan vi åkte på dagis med lillan. Hon är så otroligt gullig denna lilla tös. Men det är alla mina flickor. Älskar dom så otroligt mycket. ???

Sitter å chillat lite i soffan. Å tar det lungt. Kollar lite på platsbanken å kolla om det finns nåt jobb att söka. Men det ser ju lite mörkt ut.
Ha en bra dag

Av angelouslife - 6 februari 2013 00:22

Kanske dax att ha en frågestund här på bloggen =).
Kommer att vara 100% ärlig om jag anser att jag vill dela med mig av svaren:). Så kom igen nu folket :)

Av angelouslife - 5 februari 2013 23:13

Det blev lite mys tisdag här ikväll. Lite chips,gurka och dip. Hur gott som helst. Och bästa besöket på länge oxå. Synd bara att hen ska åka hem i morgon. Men vi ska se till att träffas nåt här i sommar oxå. :))
Ska snart lägga mig i sängen å glo på tven. För i morgon blir det upp stigning tidigt. :)
Hoppas alla har haft en kanon dag & kväll. För det har jag haft.
Ciao ciao

Av angelouslife - 5 februari 2013 16:15

Tanken va att lillan skulle på dagis idag. Men så blev det inte. Hostat en del inatt så därför fick hon vara hemma. Men i morgon ska hon på dagis. Och snön den har vräkt ner idag. :)
Vill inte ha nå mera snö.

Ajja nog om det nu.
Har precis städat hela lägenheten. Så nu doftar det ljuvligt här hemma :). Det går bara av farten när man slår på musiken. Så nu ska ja hänga upp tvätten som är i maskinen.

Ikväll så ska vi ha nattligt besök.
Det ska bli riktigt trevligt. :)
Återkommer senare

Av angelouslife - 5 februari 2013 00:27

Då vad det natten då;). Hade middags besök idag. Alltid lika trevligt:). Sen har jag bara tagit det lungt. Kollade först på top model Sverige. Tyckte faktiskt lite synd om tjejen som fick åka hem. Men det är väl så att ska man ha nån framgång då måste man nog ge allt och låta göra dom där förändringarna.
Käkade lite glass banana split den var riktig god. :)

Kollade på nån film på kanal 9 som hete Cast away. Den var riktig bra. Har för mig att jag har sett den nån gång förut oxå. Så nu har jag precis gjort mig klar för natten, å lagt mig i sängen precis. Tur man har mobilen:)). Jag vet inte vad jag hade gjort utan den, den är en del av mitt liv.haha Det är nog fler än jag som inte skulle överleva utan den.

Så nu så säger jag godnatt
Sov då gott :))


Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards