Alla inlägg under februari 2013

Av angelouslife - 11 februari 2013 22:54

Jag ändrade mitt blogg namn   .

Men ni kommer ändå kunna gå in på mitt gamla blogg namn.

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men det ska bli bättre jag lovar..


Har tvättat en massa idag så det känns skönt att det är gjort nu.

har suttit och funderat lite på hur jag ska lägga upp mina planer som jag har.

Jag måste ju göra typ nåt schema på nåt vis.

  

Ni som vet vad jag ska göra får ju gärna komma med tips och råd.  

Hur jag lägger upp det på bästa sättet.

För nu är det ju inte långt kvar om jag säger så.

Det ska bli riktigt spännande..

Ja nog om det.

Nu blir det film med gubben,E och V.  

Men vad det blir för film det har vi inte bestämt än.

Men nåt lär det bli som sagt.

Imorgon åker E hem så man får väl se när hon kommer upp nästa gång igen.

snart får man väl hoppas på.

På tordag ska lillan få vara ledig från dagis för hon ska på bvc och få spruta igen.

Mammas lilla hjärta.

Men det kommer nog gå bra för det gjorde det sist oxå.

Det är ju nå dagar dit så..

Nej nu ska ja se om vi hittar nån film och kolla på.

Ha en bra kväll och sov så söt när ni ska sova.

Heejdå









Av angelouslife - 11 februari 2013 13:34

Har nog inte somnat så tidigt som jag gjorde igår. Men det känns idag för jag är utvilad och det känns riktigt skönt.
Har inte gjort så mycket här på förmiddagen.
Busat med lillan å plockat lite. Så nu sitter ja å kollar på tven medans hon sover.
Sen får jag se vad som händer ska försöka tvätta undan lite oxå.

Skriver lite senare

Av angelouslife - 10 februari 2013 20:30

Hade en riktig trevligt och rolig kväll igår. Innan det blev lite kaos till höger och vänster. Men vad gör de om hundra år.
Så man mår ju som man förtjänar idag. Men så här dålig har ja inte varit på bra länge.
Ajja så nu har denna helg gjort sitt. Nu är det en ny vecka och nya tag som gäller.

Det känns som att det blir en tidig kväll för den här damen.
Får se om jag skriver nåt mera.
Hejja

Av angelouslife - 8 februari 2013 23:53

Det blev ingen promis för oss idag. Tråkigt faktiskt men det kommer fler tåg. Hoppas faktiskt på fint väder i morgon bara det inte är så kallt.

Har suttit faktiskt och spelat cod idag. Jag som aldrig skulle spela det. Men det var faktiskt lite skoj. Bara man lär sig allt så.
Har precis lagt mig i sängen. Och kollar på tven. Ska väl försöka sova snart.
Imorgon kommer det bli en riktig trevlig dag och kväll. Med mycket trevliga och underbara vänner. :)

Det kommer nog bli en hel del bilder oxå. :) längtar redan:).

Hörs i morgon bloggen :))

Av angelouslife - 8 februari 2013 11:30

Solen skiner och det är-15. Men det blir nog en promis sen i solen. Det är bara att klä på sig. Å ge sig ut i det fina vädret. :))
Syster kom precis hit å ska dricka kaffe å surra lite. :)
Har käkat frulle för ett tag å myst med min familj.
Hörs senare

Av angelouslife - 8 februari 2013 01:43

Ja vad säger man. Jo man säger så här. Godnatt har varit dålig på att blogg. Men gör ett nytt försök i morgon. :) men kom igen nu mina läsare kom med nå frågor. :))

Godnatt

Av angelouslife - 7 februari 2013 18:34

Japp ny dag har gått då. Har haft besök av Ā vi drack kaffe å surra lite, medans lillan låg och sov. Efter hon vaknade fixade jag lite mellanmål till henne. Sen tog vi en promis ner på byn.
Va och tog en kaffe på cafet å surra massa. Sen kom hjärtat så vi drog och käka på jakten med T.
Sen åkte vi å väntade på att E skulle komma med tåget,så nu sitter vi här hemma å softar i soffan. Men de lär bli lite Skipbo snart.
Hörs senare

Av angelouslife - 7 februari 2013 00:59

GODNATT nu är det nog dax att sova. Har haft en trevlig kväll. I morgon kommer min älskade dotter igen <3
Sov så gott mina läsare.

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards