Alla inlägg under februari 2013

Av angelouslife - 13 februari 2013 22:40

Idag blev det en roadtrip upp till Sollefteå. Fick en döds upplevelse höll på krocka. Å de var inte alls trevligt, jag blev så jävla rädd. Hjärtat slog väl 180 :(. Men det gick bra som tur va.

Blev bjuden på mat och efterrätt det var riktigt gott. Det blev friterad kyckling,vårrullar och lökringar med ris:) drack kaffe och surra en massa.
Det var riktigt trevligt. :))
Kommer lite bilder

Av angelouslife - 13 februari 2013 11:56

Ja ner snö har det kommit men det är riktigt skönt ute.:) ska strax åka och hämta på dagis. Sen vad resten av dagen blir vet jag inte. Lillan ska ju sova en stund.
Hörs senare

Av angelouslife - 12 februari 2013 22:28

Hittade faktiskt nån till bild från min gammla blogg..

Så jag tänkte lägga upp dom oxå..


 

Första mötet med den andra storsystern   

    

Den bruna är våran tik som vi har.

Och den vita har vi haft men den är hos en kompis i stockholm.

Saknar den där Mox faktiskt ibland.

Nej nu får det vara bra för idag.

Kommer nog att skriva nåt i morgon oxå..

Snart snart är de dax dax dax :)

pusssheeej

Av angelouslife - 12 februari 2013 21:51

Hittade några gammla bilder på min syster dator.

På Melinda när hon var nyfödd.

Gud så liten hon va alltså  det är nu man tycker hon är stor när man ser dessa foton    

Tänkte faktiskt lägga upp nån bild här på henne.


 

Här var hon en timme gammal  

 


 

Första mötet med den ena stora systern 3dagar va hon här.

ska kolla på min andra blogg om det finns några bilder där på hennes andra stora syster..


Hörs senare 



Av angelouslife - 12 februari 2013 18:16

Ja mätt är nog bara för namnet på vad jag är nu. Blev till att käka resterna sen igår. Men det blev lika mycke över ändå. Så just nu sitter jag och syster i soffan och chillar.

Hamnade visst i mat koma känns de som. Idag är det visst semel dagen. Inte för att jag tycker om semlor. Men det gjorde visst Melinda. Dom hade fått de på dagis idag. Så när jag kom för att hämta henne så satt hon å mumsa på en. :))

Nej nu blir mys i soffan.
Hörs senare :))

...

Av angelouslife - 12 februari 2013 15:41

Ja då har denna dag snart gått oxå. Här kommer det lite bilder på våran Lill groda:).

Av angelouslife - 12 februari 2013 14:22

Sitter och kollar på en unge i minuten på fyran. Man saknar faktiskt lite de där med att födda barn fast det gör ont. Men det är värt varje sekund av det. Men så tänker man dock inte när man ligger där. :)
Ja då har E åkt hem igen då. Blir tomt som vanligt. Men hon kommer snart igen. :))

Skriver senare

Av angelouslife - 12 februari 2013 02:25

Fattar inte varför jag inte kommer in på min blogg via Google. Måste kolla upp det i morgon. Om mina läsare kommer in lämna gärna en kommentar så jag vet. För det kan ju inte ha med att jag bytte namn på den..

Ja nu ska jag sova godnatt

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards