Alla inlägg den 8 mars 2013

Av angelouslife - 8 mars 2013 20:34

Ja då är det åter helg igen. Gud vad veckorna går undan. Melinda har varit ledig från dagis idag. Vaknade vid sju tiden gick upp och fixade det vanliga. La mig medans hon käkade. Klev upp efter ett tag å märkte att jag inte hade nåt kaffe. Så jag drog iväg ett sms till min älskade granne och frågade om ja fick ta lite snabbkaffe pulver å det fick ja:). Så jag och Melinda gick över till henne surra lite och tog en kopp kaffe innan hon skulle iväg och jobba.
Hon passade lillan så jag kunde gå ut med hunden.

Gick in till oss och tog en dusch och fixade oss för att dra ner på stan en sväng. Gick å tog en kaffe på kaffet. Det var riktigt skönt väder fast det va minus grader ute.
Gick hem efter att ha varit in å handlat lite. För farfar skulle komma å ta mellie över helgen. Lite avlastning skadar ju inte.
Fick ett telefon samtal av min älskade dotter Jossan ikväll. Hon ville komma till mamma över helgen. Och det va ju självklart att hon fick göra de.<3
Så nu sitter vi i soffan och kollar på gladiatorerna.

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards