Alla inlägg den 10 mars 2013

Av angelouslife - 10 mars 2013 00:07

Vaknade klockan sju av Lill grodan:). Klev upp å fixade de vanliga :). Kollade hur många grader det va ute, höll ju på få en chock -22. :(

Gick och la mig igen slog på tven. Låg i sängen typ till halv nio. Gick in till grannen för en kopp kaffe och lite surr. :)

Gjorde en repa ner på stan och dollar för lite shopping. Som tur va så va det inte så kallt ute då. :)
Var även förbi mamma där vi vart bjuden på middag. :)
Va där ett tag och surra å drack kaffe :).
När vi va där så tyckte vi att Lill grodan kändes varm så vi gick hem för att ta tempen på henne och det visades sig att hon hade 39,3. Men för att ha så hög feber så va hon pigg och glad.
Hon har haft hosta några dagar men har det inte blivit bättre innan måndag så blir det till att ringa vårdcentralen. :(

Ikväll har vi haft mys kväll:). Först fixade jag och Jossan iordning fruktsalladen som vi skulle ha till melodifestivalen. Efter vi hade gjort det så fick barnen sätta sig i badet. Och inte ville lillan kliva upp. Gjorde henne klar för natten febern hade gått ner. Fick även lite host medicin så får hoppas att hon får sova inatt.

Tycker så synd om dom små när dom är sjuka. Å kämpar med denna hosta. :(
Så när hon hade lagt sig så hoppade jag in i duschen innan mello började.
Ja jag tycker faktiskt att låten som vann var helt okej. Så vad tyckte ni va det rätt låt som vann??
Fruktsalladen va helt okej å glass så klart :). Vi gick och la vid tio tiden men jag är ju som sagt fortfarande vaken. Men ska försöka sova strax :)
Så godnatt

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards