Alla inlägg den 1 mars 2013

Av angelouslife - 1 mars 2013 20:24

Det blev lite ändrade planer för mig och Jossan. Det var visst disco på ungdomsgården så hon ville gå dit. :)

Fixade tacos tallrik till oss idag till middag. Så nu sitter jag i min ensamhet kollar på tven och datan lite.

I morgon blir det till att åka upp till Bredbyn och hälsa på pappa,syster och resten av deras familjer :). Det ska bli trevligt. :))
Fixade iordning inne i köket idag. Det kändes som att det blev mycket större. :)
Hörs senare eller nåt :))

Av angelouslife - 1 mars 2013 13:06

Har varit vaken sen klockan sju. :) Då ville visst lillan inte sova längre. Tog henne till min säng låg där å myste och tittade på tven en stund. :)
Innan jag gick upp å fixade välling till henne. Körde igång en maskin tvätt plockade in i diskmaskinen. :)

Nu sitter ja och kollar på tven en stund ska faktiskt ta å byta gardiner i köket strax. Och vänta på att Jossan kommer. Sen kommer även farfar och hälsar på en sväng. Han ska ta mellie i helgen. :)

Ikväll blir det mys med Jossan och Melinda. <3

Ha en underbar helg för de ska ja ha iaf.

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards