Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av angelouslife - 22 oktober 2013 23:01

Men orka med en förkylning nu. Nej det gör jag inte. Men det är väl bara att tacka och ta i mot den med öppna armar :( . Jag är så less på att vara arbetslös just nu så jag vet inte vad. Söker jobb hela tiden sånt som passar mig å sånt af har erfarenhet av. Och inte är det mycket hjälp man får från heller. Sista mötet jag var där med min handläggare så sa jag att jag ville gå en service utbildning, men tror ni jag fick börja på den. Nää inte just nu fick ja till svar. Men tack för den Televerket.
Varför kan man inte få göra nåt som man vill göra för att komma hemifrån å träffa människor.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen med min snoriga näsa. Hoppas på mer sömn i natt. Blev inte många timmar i natt. Så det blev så att jag försovde mig i morse. Men vi hann till dagiset i ganska bra tid. Nu får man vänta å se hur korten blev som dom fotade idag på dagiset spännande:).

Godnatt :)
Va rädda om varandra?

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards