Alla inlägg under januari 2014

Av angelouslife - 29 januari 2014 19:52

Jag såg just nu att jag har haft 12 besökare idag. Tro vilka dessa 12 är?? Det skulle vara riktigt roligt att veta. Så snälla kommentera nåt.
Är ni sugen på frågestund igen det va ju ett tag sen.
Puss puss

Av angelouslife - 29 januari 2014 15:35

Igår kväll så frostade vi av frysen för det behövdes verkligen. Så vi lät det vara över natten. Så i morse när jag klev upp så va det vatten fulla golvet.

Men torkade upp det och diskade ur lådorna. Så nu är det fint i frysen igen.
Sen drog jag ner på stan och möte upp mina fina vänner. Tog en fika och va in på några affärer. Och surrade en massa så klart som vi alltid gör när vi träffas och skratta:).
Nu ska vi i väg och handla lite så kommer svärfar över och hälsar på.
Ja det är dags och börja planera hans 60års kalas. Han har ju en önskan å det är att åka på kryssning.
Så planerna är ju att han ska få göra det. :D

Skriver mer sen
Puss så länge

Av angelouslife - 28 januari 2014 23:05

Ikväll är jag sjukt trött så jag lär inte ha nå problem med att somna. Har haft en trevlig dag och kväll fast man har suttit i bilen mesta delen.
Sitter ju nu och kolla på PH ja nu händer det grejer kan ja lova. Det blir ju bara spännande för varje dag. Hihi

Vem tycker ni ska vinna??

Puss&kram

Av angelouslife - 28 januari 2014 13:21

Vi är ute på en road trip :)

Av angelouslife - 28 januari 2014 09:53

Gud vad skönt det va att lägga sig och sola en liten stund. Träffade även min fina vän där:). Alltid trevligt att träffa dig, fast de blev en snabb visit.
Nu blir det hem och ta en dusch.
Ska även slänga in en tvätt.
Väntar på det andra telefon samtalet, hoppas dom ringer idag. Det här kommer bli hur bra som helst. :)
Känner mig riktigt positiv.
Puss&kram

Av angelouslife - 28 januari 2014 00:22

Vill så gärna klippa mig, men jag är ju feg samtidigt. Fast jag vet att mitt hår skulle behöva en riktig om gång.
Vet inte riktigt hur ja skulle vilja klippa mig. Har suttit och kollat några frisyrer och det finns ju hur mycket som helst som är riktigt fina. Min längd nu är ner på ryggen. Så jag vill ju inte riktigt klippa av mig det, har redan gjort det en gång. :/ Snälla läsare kom med tips till mig. Skulle vara evigt tacksam.
Nej nu ska ja sova så godnatt
Puss&kram

Av angelouslife - 27 januari 2014 21:25

Denna lakrits är ju så god. Skulle kunna trycka i mig hela påsen. :)
Chillar i soffan och väntar på PH :)

I morgon är det dagis för lillan :).så efter ja har lämnat henne så ska jag dra å sola.

Av angelouslife - 27 januari 2014 14:53

Då var man hemma igen efter ett besök på bvc. Lill gumman väger 12kg och är 90 lång. Vi fick beröm att hon var så duktig på att prata. Och det är så roligt att höra.

Sen fick jag det där samtalet jag väntade på. Det kommer bli hur bra som helst. :) om inte annat så känns det jävligt skönt.
Skriver senare
Puss så länge

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards