Alla inlägg den 6 januari 2014

Av angelouslife - 6 januari 2014 23:07

Det blev ju ingen dusch innan PH så jag tar den nu ist. Nu blir det spännande dom här dagarna på PH:).
Ni som kollar på det. Var de rätt eller fel att Jeppe åkte ut. Och vad tyckte ni om att AK kom tillbaka??

Nej nu väntar duschen:)

Av angelouslife - 6 januari 2014 21:02

Har suttit och fixat lite på bloggen som ni kanske ser.

Har även lagt över kort från mobilen till datan. Gud vad kort jag hade.

Det var ganska mycket skit kort som inte har blivit så bra.

Så dom raderade jag så klart.Har även beställt några kort.

Hmm sitter här och märker att jag får sitta å kisa,men det är ju inte så konstigt har ju inte

glasögen på mig. Så ska ta och hämta dom  

Haha vilken skillnad det blev  .

Nu sitter jag här framför datorn och bloggar.

Det är trevligt att variera lite än att blogga från telen hela tiden.

 

Ska hoppa in i duschen innan PH börjar.  

I morgon så är det dagis som gäller för lilla M,det ska bli så skönt att börja få rutiner igen.

Man har ju varit lite förslappad nu när dom har varit lediga.

Och jävligt tråkigt väder har vi haft typ hela december.

Så vad tror ni kommer det nån snö??

Jag tror inte att det kommer att komma nåt..

Ja idag så har det inte blivit nåt som jag skrev igår.

Men i morgon när lillan är på dagis så ska jag ge mig ut på promis.

Bara det inte regnar.

visst det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.  

Nej nu väntar duschen på mig.

Skriver innan jag ska lägga mig.

 

Puss&kram    

 

Av angelouslife - 6 januari 2014 15:28

Har varit och lämnat mitt ena hjärta hos sin pappa. Drack kaffe och surra lite. Och M for runt som en virvel vind. :) nu blir det hem och göra lite mat. Men vi vet inte riktigt vad vi ska käka.
Men de återstår att se :).
Åååå ikväll är det paradise hotell igen efter ett jul uppehåll. :))
Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards