Alla inlägg den 19 januari 2014

Av angelouslife - 19 januari 2014 20:50

Fick denna dikt av min fina vän även kallad B2 av mig:).
Blev verkligen rörd när jag fick den.
Kärlek till dig :)

Av angelouslife - 19 januari 2014 20:45

Då har denna söndag gått till sitt slut och ny vecka men nya möjligheter har vi framför oss:).

Idag har det verkligen varit slappar dag. Det blev ju som sagt lite sent igår. Så det har ju inte varit många knop här idag. Tittade på E när hon va ute med M och åkte pulka en stund här på eftermiddagen.
Sen så körde vi hem dom till Härnösand så dom slapp ta tåget. :)
Åter i K-fors drog vi å handlade, sen hem å fixade middag.
Idag gjorde jag tacotårta och den blev riktigt god om ja får skryta lite. Hihi :)
Bild kommer på den.

Så nu ligger jag på soffan och kollar på så mycket bättre.
Skriver senare

Av angelouslife - 19 januari 2014 12:51

Uppdaterade inte så mycket igår.
Vi drog ner till Härnösand igår eftermiddag. Va å hälsade på en fin vän som vi inte har träffat på ett tag. Fick ett jätte fint bord å stolar till Melinda. :)
Åkte å plockade upp Dottra å hennes kille för dom skulle upp hit och hälsa på oss.
Vi fixade middag kött, strips å chili beasås, den va riktig god.
Sen kom en kompis till oss med barn.
Vi satt och surra en massa. Det va riktigt trevligt.
Nu sitter man som en dönick här i soffan och fundera på vad denna söndag ska bjuda på.

Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards