Alla inlägg den 17 januari 2014

Av angelouslife - 17 januari 2014 22:21

Ja då har denna fredag flöte på. :)
Käkade middag å plockade in i diskmaskinen. Sen åkte gubben och M iväg en sväng. Så då hann jag röja inne på rummet deras. Det går ju undan när inte dom små är där och river samtidigt :).
Hängde upp tvätten å nu har jag suttit i soffan och kollat på tv. Funderar på att gå å lägga mig snart.
Ska upp rätt tidigt och gå hälsa på min mamma. Så M får åka lite pulka:).
Hoppas på mildare väder bara . :)
Puss&kram

Av angelouslife - 17 januari 2014 14:44

Ja då va det fredag och helg. Har inte gjort så mycket här på förmiddagen eller jo. Tvättat plockat och donat sånt man jag typ hela dagarna.

Ska snart ta snabeldraken och dra en runda här hemma. Å till kvällen blir det till att torka av golven. Känns bättre att göra de när M har lagt sig så slipper man ha hon springandes där det blir torkat. :)
Annars vet jag inte vad som händer i helgen. Har ju dock blivit kallt ute igen, kunde det inte få ha varit som de va igår.

Vad ska ni göra i helgen?? :)

Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards