Alla inlägg den 7 januari 2014

Av angelouslife - 7 januari 2014 23:19

Vill bara önska alla en riktig godnatt.

För nu ska den här bruttan gå å lägga sig och få sin skönhets sömn.

Nu tag i morgon  

Och massa bloggade såklart.  

 

Puss&Kram

Av angelouslife - 7 januari 2014 22:04

Jag ligger på soffan och kollar på PH. Det börjar ju bli rätt spännande nu.
Jag är sjukt trött men ja ska detta sen blir det sova för hela slanten.:)
Får se om jag skriver nåt mera innan jag somnar.
Jag hoppas på mer kommentarer på min utmaning. Dom som vill får gärna vara med och gissa. :)

Puss&kram

:)

Av angelouslife - 7 januari 2014 19:11

Ja men det här kommer bli roligt å se vem som vinner denna utmaning  

och den som vinner få gå på en fika med mig och jag bjuder så klart  .

Har hittills fått svar av två av mina vänner..

Jag förstår om ni oxå tycker det ska bli spännande..

Just nu sitter jag vid datorn och lillan sitter med min tele och kollar youtube.

Det är helt otroligt att dom lär sig så fort och hittar allt.

Hon vet precis vart allt är  

Men det roar henne en stund iaf.

Nej nu ska jag hänga tvätten,så de är gjort innan allt börjar på tven..

skriver senare

Av angelouslife - 7 januari 2014 17:50

Till er som känner mig :). Jag tänkte testa er å se hur mycket ni vet om mig. Jag tänkte ställa fem frågor till er här. Som ni kan svara som kommentar.:)

FRÅGOR :)

1. Hur gammal va jag när jag fick mitt första barn?
2. Vad har jag för mellan namn?
3. Hur många syskon har jag?
4. Vad heter mina syskon?
5. Hur många år har jag varit tillsammans med min kille?

Nu hoppas jag att jag får nå svar oxå på dessa frågor:). Ni har tills i morgon på er fram till kl 21:00 :) det ska bli riktigt spännande.

LYCKA TILL :D

Av angelouslife - 7 januari 2014 14:30

 


Ja ärlighet varar längst!!

Är personer ärliga mot mig så är jag det tillbaka.

Säger inte att jag är guds bästa tjej här på jorden,men jag gör mitt bästa.

Men ibland så kanske man är för ärlig och säger vad man tycker och tänker.

Och då kan den andra personen ta det fel..

Men frågar en person mig om nåt och jag svarar ärligt.

Så hoppas jag verkligen inte att den person tar min ärlighet fel.

 

Visst har man kört med en vit lögn nån gång,men det tycker jag bara är mänskligt.

För det tror jag nog vi alla har gjort nån gång.  

Är människor ärliga mot mig så är jag ärlig tillbaka.

Sen beror det på helt vad det handlar om så klart.

Vad är ärlighet för er??!!!

 

 

Av angelouslife - 7 januari 2014 08:50

Det var lite trögt att komma upp till morgonen. Men jag har bara mig själv att skylla. Men det va någon som va glad att få åka till dagiset, som hon har längtat.
Trodde hon skulle bli ledsen när vi lämnade hon,men det gick jätte bra. :)
Strax ut på en promis.
Bjuder på en bild på M som är redo för dagis. Inte den bästa bilden :)
Ha en kanon dag :)

Av angelouslife - 7 januari 2014 01:40

Ja sova va det ja, går inte så bra på den fronten visst. Ligger här i sängen och har ställt klockan på 06:45 :). Men det är bara att ta tjuren i hornen å kliva upp när kl ringer. Ska bli så skönt att komma upp i tid. Sen blir det lång promis med hunden. :)
Sen måste jag ner på byn och fixa lite . Men nu ska jag försöka sova.
GODNATT :D
PUSS&KRAM

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards