Alla inlägg den 9 januari 2014

Av angelouslife - 9 januari 2014 22:57

Japp nu är man redo för sängen. Känner mig helt matt i kroppen fast ja inte har gjort nåt speciellt idag.
Just nu står jag ute på ballisen och njuter av tystheten som är och tar min natt cigg. I morgon är det fredag och lilla J kommer. :) så det lär bli massa mys och bus i helgen.

Nej godnatt nu :)

Av angelouslife - 9 januari 2014 21:17

Fy faan när man får massa hjärnspöken som snurra runt i huvudet på en. Det är helt sjukt hur jobbigt det kan vara. Till slut blir man ju man ju nästan knäpp av allt tänkande fram och tillbaka. Man får en klump i magen det är nästan så man blir illamående av det. Men nog om det nu.

Skriver lite senare :)

Av angelouslife - 9 januari 2014 18:03

Jag vet ju att jag är ju inte ensam ang detta. Men vad ska man göra när dom börja slåss, nypas osv när man är bara 2,5 år. Man säger ifrån att man inte får göra så och att det gör ont. Har ni något tips där ute ang detta så snälla kom gärna med råd.
Jag har ju liksom glömt bort hur mina andra barn va i denna ålder.
Eftersom det är sån stor ålders skillnad mellan dom.

Nu sitter jag med M i soffan och kollar på Bolibompa. Det är ju kul nu när hon kan sitta still och kolla på tven med mig. :)
Nej om man ska ta å rensa lite här hemma. Man har ju samlat på sig så mycket som man inte behöver. Allt från kläder till saker.
Nej nu ska jag fortsätta att mysa å kolla tven :)

Av angelouslife - 9 januari 2014 14:17

Svar på utslags frågan mina vänner :).
Mitt svar är 37/38 :))
Men jag tycker vi ska sammanstråla alla mina brudar :). Över en trevlig middag eller nåt:D
Puss&kram

Av angelouslife - 9 januari 2014 12:04

Morgonen började med stress eftersom jag hade råkat stängt av larmet. Men som tur va så ringde min älskade och underbara vän vid åtta tiden. Så det blev full fart med att göra M klar för dagis.
Så nu har vi druckit massa kaffe och surrat om allt mellan himmel och jord. :) även söta gulliga E är här.
R och E åkte precis iväg å hämta M på dagis. Vi trodde aldrig att E skulle våga följa med eftersom hon bruka vara så blyg, men ack vad vi hade fel.

Vet ju iaf att M kommer bli jätte glad av att E är här och hälsa på :) så det lär ju bli massa bus när dom kommer tillbaka :)
Nej nu ska ja fortsätta att umgås med min älskade underbara vän:)
Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards