Alla inlägg den 5 januari 2014

Av angelouslife - 5 januari 2014 23:59

Som sagt så var vi bjudna på middag idag. Det vart en riktig god tacotårta. Kan säga att det var första gången jag åt en sådan. Sen blev det kaffe och glass i efterrätt. Så man kände sig som en ballong efteråt. Men i morgon så börjar allvaret för en annan. Jag hoppas jag har dom som peppar och stötta mig i detta. Men jag kan, jag vill, jag ska :)).
Vi kollade på hockey ikväll oxå, tråkigt som fan att Sverige förlora. Men grattis Finland de gjorde ni bra. Nu ska jag strax gå å lägga mig. Måste börja vända tillbaka dygnet. För på tisdag så är det dagis som gäller för Lilla M. :))

Puss&kram

Av angelouslife - 5 januari 2014 13:39

Har haft en riktig mys morgon med gubben och M. :)
Har fixat och donat innan vi ska iväg på middag. Kommer bli riktigt trevligt och roligt. Det va ju ett tag sen vi träffade dessa två fina människor. :)
Så vi har ju nog en del att prata om:).
Nej nu ska ja se till att barnen gör sig klar.
Återkommer senare :)
Puss&kram

Av angelouslife - 5 januari 2014 00:38

Utmaning!!!

 

Läser denna blogg varje dag,och som som ville fick ta denna utmaning.

Och jag valde självklart att ta denna utmaning av http://ungdomstankar.bloggplatsen.se

 


Här är reglerna:

* Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig

* Skriv 11 randomfakta om dig själv

* Svara på dom 11 frågorna du har fått i awarden

* Välj ut 11 bloggar att nominera ( kan inte välja den som nominerat dig)

* Skriv elva frågor åt de du nominerar

 

11 random om mig

1 Jag är 36 år

2 Ogift

3 Bor i västernorrland

4 Är beroende av powerking (PK)

5 Är rökare

6 Hatar verkligen vintern

7 Har aldrig opererat mig

8 Är arbetslös

9 spelar hay day på min telefon

10 min favoritfärger är rött och grått

11 tar dagen som den kommer.

 

Frågorna jag fick av http://ungdomstankar.bloggplatsen.se

 

1 vad är du för stjärntecken

Jungfrun är jag

 

2 vad anser du är meningen med livet

Oj det är mycket. Men man att man ska visa mycket kärlek och tacksamhet till dom som står en nära.

 

3 Har du varit utomlands

Ja det har jag varit (Grekland)

 

4 Har du någon favorit bok

Nej jag läser inte böcker

 

5 Är du en person som tycker om att ha många vänner eller bara några få

Jag har mina nära vänner och dom håller jag hårt i

 

6 Har du något mål att nå 2014

Ja jag har ett mål 2014. Det är att gå ner i vikt och börja träna

 

7 Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja det jag gör

 
8 Läser du min blogg?
Ja jag läser din blogg
 
9 Hur firade du Julen 2013?
Jag firade julen med mina tre barn och min pojkvän å svärfar.
 
10 Finns det något du ångrar att du inte gjorde 2013?
 
Inte vad jag kan komma på nu så här på rakarm.
 
11 När du var mindre,hur många barn ville du ha??
Kommer inte ihåg vad jag sa ang barn
 
Mina frågor till dom jag utmanar
1. Har du ljugit för din mamma och pappa nån gång?
2 Har du varit otrogen nån gång?
3 Vad är kärlek för dig?
4 Har du vunnit någon större summa pengar nån gång?
5 vad vill du att bloggar ska innehålla??
6 Har du gjort något som man inte ska göra?
7 Läser du min blogg
8 Hur ser din dröm kille/tjej ut?
9 Vad har du jobbat med dom närmsta tre åren?
10 Skulle du ställa upp o paradise hotell eller liknande?
11 Vad vill du jobba med??
 
Nu är det så att det finns bloggar jag läser men jag vill inte lägga ut deras blogg adress här..
Så dom som vill får gärna utmana sig.
 


Lycka till där ute :)))
 
 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards