Alla inlägg den 8 januari 2014

Av angelouslife - 8 januari 2014 23:42

Har just tagit en snabb dusch innan jag kröp ner i sängen. Tanken är väl att jag ska sova strax. Ikväll så va det riktigt spännande på PH. Och även ikväll så har tunnelbanan börjat igen på kanal 5. :)
Vilka serier eller program följer ni??

Ni får sova så gott mina läsare :)
Natt natt

Av angelouslife - 8 januari 2014 23:37

Eftersom det blev lika mellan J och S så kommer här en utslags fråga till er för skoj skull :).

Vilken sko storlek har jag ??? :)

Av angelouslife - 8 januari 2014 21:00

Nu kommer svaren till utmaningen jag hade till mina vänner..

Från tre stycken fick jag svar  

Bra jobbar brudar

 

SVAREN!!

1. Jag var 17år när jag fick första dotter  

2. Mina mellan namn är marianna och Ninette  

3. Jag har 5 syskon två bröder och tre systrar  

4.Mina syskon heter Monica,mikael,Sandra,Emma och Marcus  

5. Den 17 september blir det åtta år  

Nu är det så här att två av dom som har svarat har lika många rätt.

Så då får väl jag gå och fika med er båda vad säger ni om det.

Eller vi ni ha en utslags fråga???

Och ett stort tack till dig LillLill   

 

Så vad tycker ni ska jag ha fler såna här utmaningar???

 

puss&kram

5

Av angelouslife - 8 januari 2014 19:09

Har suttit här framför datorn och läste lite olika bloggar..

Det är roligt,trevligt,ledsamt ja allt de där att läsa andras bloggar.

Vissa bloggar berör en så mycket,har faktiskt läst en sån blogg just nu.

Jag hade gråten i halsen och det berör mig så otroligt mycket.

  Ta hand om varandra och visa varandra kärlek vare sig det är pojk/flickvän eller vänner.

 

Ja nu är det inte länge kvar innan jag avslöjar mina svar på min utmaning

Tycker ni att det ska bli spännande??!!

 

 

Av angelouslife - 8 januari 2014 17:25

Är det något jag skulle kunna göra, är att leva på Thai mat. Det är så underbart gott :). Så idag fick det bli de till middag. Idag tog jag stekt ris med kyckling, morötter, å gröna ärtor.
Det va ju inte bara jag som tyckte om det, M år tre portioner av det. Så hon måste ju tycka om det:).

Nu sitter hon och jag i soffan å tittar på Barnkanalen. Och bara är, så då tänkte ja att jag slänger iväg ett inlägg. :))

Puss&kram :)

Av angelouslife - 8 januari 2014 13:13

Kan ni gissa vad jag har gjort :D

Av angelouslife - 8 januari 2014 09:49

Jag är så sugen på att förnya mitt barr.

Är så trött och less på att det bara hänger och bara är..

Men då är ju frågan hur man skulle vilja ha det..   

Har ju varit inne på att klippa lugg å klippa upp det.

Men jag vet inte riktigt om det är de jag vill göra.

Och så är jag så jäkla feg oxå så jag törs ju inte gör vad som helst med håret.  

Många gånger har jag känt att jag bara vill raka av mig det.

Har ni några tips på¨frisyrer för långt hår?!  

 

Jag ska strax sätta mig och söka några jobb,börjar bli riktigt less på¨detta.

Annars så vet jag inte vad man ska hitta på.

Bara en sån sak gör att man får negativ tänkande.

Att vara arbetslös så länge som jag nu har varit är inte så kul.

Man söker jobb men får man nej på nej så blir man ju inte direkt glad.

Man tappar ju den positiva glimten och allt bara blir som ett svarthål.

 

Och man känner sig så värdelös som människa.  

Men man måste ju försöka göra det bästa av det hela..

Och ta en dag i taget..

Hej hopp

 

 

Av angelouslife - 8 januari 2014 08:18

Varför måste det vara så mörkt och tråkigt väder. Varför kan inte bara snön och solen få titta fram. Så man kan få nå positiv energi. Man ju ständigt trött hela dagarna.

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards