Alla inlägg den 10 januari 2014

Av angelouslife - 10 januari 2014 22:56

Sitter just och kollar på en kult film på femman. Är fan en av dom bästa filmer jag har sett. :)
Vad tycker ni om filmen cocktail??

Av angelouslife - 10 januari 2014 21:13

R och J drog ner på affären för hon skulle få panta sina burkar som vi samlar till henne. Det bruka ju bli lite pengar. Hon ska ju spara så hon kan köpa en iPhone 4s. Hon har sagt det själv så jag tror nog hon klarar av det.

Av angelouslife - 10 januari 2014 19:11

Har tänkt på en sak här sen igår när min syster va förbi och vi satt och prata. Folk snackar till höger å vänster att man ska vara rak ryggad, ärliga och bete sig som vuxna människor.
Och frågar man personen i fråga om man har gjort nåt då väntar mig sig ett riktigt svar och inte typ nej.
Och speciellt om man ÄR/HAR varit vänner.
Tycker ni att jag har fel??

Puss&kram

Av angelouslife - 10 januari 2014 17:46

Nu kom älskade J som ska vara här i helgen. :) så vi får se vad vi hittar på.
M blev jätte glad när hon kom :).
Men nu ska vi planera lite :)
Hej hopp :)

Av angelouslife - 10 januari 2014 14:24

Det här med att vila en stund på dagen för lilla M är jobbigt ibland. Det är precis som att hon inte kommer till ro. Har hon varit på dagis så är det inga problem alls. Men det är bara att gilla läget. Idag blev det lite senare än vanligt innan hon fick lägga sig å vila.

Vi drog ner på stan och tog en fika:).
Träffade på min svägerska,barnen och min fina vän B2 :). Drack kaffe och surrade lite.
Alltid lika trevligt att träffa er och surra :).
Å äntligen har vi fått lite snö, men då har det blivit svin kallt ist. Nu när man är van plus grader och regn.

Puss&kram

Av angelouslife - 10 januari 2014 11:14

Goddagens älskade fredag:). Har plockat in i diskmaskinen kört igång den. Väntar på R ska komma hem från läkaren så ska vi äta sen frukost. M sitter och trycker i sig flingor och yoghurt inne på andra portionen:).
Bara på dom två sista veckorna har hon ätit hur bra som helst och ingen är ju gladare än vi:).
Igår fick ja en chock när hon kom hem från dagis hon hade ätit tre portioner till lunch. :)

Så vad händer idag?? För mig så vet jag inte. Tar det som de kommer :).

Puss&kram

Av angelouslife - 10 januari 2014 00:05

Finns det nån likhet?? :))

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards