Alla inlägg under januari 2014

Av angelouslife - 11 januari 2014 23:23

Har ni sett denna film å vad tyckte ni??

Av angelouslife - 11 januari 2014 22:06

Ligger för mig själv här i soffan å slö tittar på tven. Är ju inte allt för pigg idag. Men det är ju inte så konstigt.
Sov ju som sagt skit dåligt inatt upp tidigt i morse. Så jag hoppas och ber till han där uppe att jag får sova bättre i natt.
J har en kompis som ska sova över, så man hör dom sitta å fnittra inne på rummet. Man vet ju själv hur man va när man va vid den där åldern. :))

Ibland så skulle jag vilja spola tillbaka tiden. Det finns så mycket man skulle ja gjort annorlunda. Men nu är det ju inte så då :).
Vad har ni själv gjort idag?
Finns det nåt ni skulle ha ogjort om ni fick spola tillbaka tiden??

Puss&kram

Av angelouslife - 11 januari 2014 17:12

Kom hem för en stund sen efter ha varit ner på stan och handlat lite. Tog även en kaffe där nere. Träffade på några fina tjejer :) man blir så glad av att träffa er. :)
Nu håller jag på laga middagen som idag består av spagetti och köttfärssås men mycket vitlök:). Mumma de :)

Av angelouslife - 11 januari 2014 12:23

Va ut med hunden till morgonen. Säger bara fy vad kallt de va. Det blåser så de är inte alls skönt.
Men med rätta kläder så klarar man av att vara ute i detta väder.
Så jag funderar faktiskt att dra på oss varma kläder så man kan gå ut en stund.
Skriver senare min älskade läsare :)

Av angelouslife - 11 januari 2014 02:54

Det här med att somna gick inte så vidare bra. Ändå var ja jätte trött efter jag hade sett klart filmen. Men jag har legat å vridit mig framåt tillbaka typ 2 timmar nu. Och nu är kl 02:48 hallå vart är du sömnen.
Det är så jobbigt när det blir så här, när man vet att man måste kliva upp på morgonen när man har en liten som vaknar rätt tidigt.
Så nu va jag nyss ut på balkongen å tittade på snön som faller ner från skyn. Det blir så ljust och fint ute. :)
Men nu ska ja göra ett nytt försök att sova, annars vet ja inte vad ja ska göra slå mig själv med en stekpanna. Skämt å sido.
Detta är jag just nu

Av angelouslife - 11 januari 2014 00:29

Är det inte fler än jag som skulle tycka att det skulle vara trevligt och roligt att kunna se vilka som besöker ens blogg. Fler än jag??

Har legat nu i sängen och kollat klart på cocktail. Den är ju lika bra varje gång. Tro hur många gånger man har sett den filmen, det går nig inte att räkna. :) Det är en film man aldrig blir less på :). Vad tycker ni om för filmer?? Några tips på bra filmer??

Nej men om man ska slå igen sina blå några timmar. Har ju lovat M att gå ut och leka i snön och åka lite pulka. För nu har det ju kommit lite snö:). Annars i morgon vet ja inte vad som händer och sker. Jag tar dagen som den kommer å planerar där efter. Ja om man inte ska göra nå speciellt då. :))

Hoppas ni alla där ute får en trevlig helg och att ni har haft en trevlig fredag. :)
Puss&kram
GODNATT ALLA DÄR UTE <3

Av angelouslife - 10 januari 2014 22:56

Sitter just och kollar på en kult film på femman. Är fan en av dom bästa filmer jag har sett. :)
Vad tycker ni om filmen cocktail??

Av angelouslife - 10 januari 2014 21:13

R och J drog ner på affären för hon skulle få panta sina burkar som vi samlar till henne. Det bruka ju bli lite pengar. Hon ska ju spara så hon kan köpa en iPhone 4s. Hon har sagt det själv så jag tror nog hon klarar av det.

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards