Alla inlägg under januari 2013

Av angelouslife - 23 januari 2013 00:46

Ja nu är det dax för mig att sova. Så jag kommer upp i morgon. Har en hel del ja måste fixa. :)

Allt kommer att lösa sig de vet jag. :)
Saknar min andra hälft som bara den. <3
Godnatt

Av angelouslife - 22 januari 2013 17:53

Har inte varit så duktig på att blogga idag. Ja började dagen men att försova oss lite. Eller ja skulle kliva upp vid sju men vaknade kl tjugo i åtta. Men vi kom inte så sent till dagiset. :)
Gick ner till syster drack kaffe innan vi skulle ner på stan och fixa lite. Det va lite kallt men det va skönt samtidigt när solen va framme. :)

Efter vi hade gjort allt vi skulle göra så va det bara att hämta lillan sen hem för hon skulle sova. Tog det lungt å kollade på tven. Plockade å fixade lite här hemma.
Nu kom min älskade dotter :)

Så skriver senare

Av angelouslife - 21 januari 2013 23:19

Det blev en dusch ist för ett bad. Men de var lika skönt. Älskar att ha jätte varmt. Ska faktiskt försöka sova snart. Känner mig rätt trött så de ska bli skönt.

Jag loggade in på min andra blogg ser att jag har fortfarande har besökare där. Det är ju kul kanske man ska skriva ett inlägg där igen att jag har bytt blogg sida. :)

Imorgon efter jag har lämnat lillan ska ja gå och hälsa på syster. Sen ska vi göra massa ärenden på stan, innan ja ska hämta lillan på dagiset igen. :)

Va det nån dom såg på outsider ikväll?? Jag kollade bara lite snabbt. Tycker så synd om dom dom lider av tvångstankar. Kan inte uttala mig hur det känns att ha det. Men det måste ju vara en mardröm. :/

Och där sätter jag stopp för ikväll.
Godnatt

Av angelouslife - 21 januari 2013 18:06

Snart blir det ett bad för lillan. Hon älskar att bada. Ja jag tycket oxå om att lägga sig i ett varmt bad. Så det får bli de för mig oxå ikväll.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Ställ frågor till mig så svarar jag på dom. Eller kom med nå förslag om vad jag ska skriva om.

Hej hopp

Av angelouslife - 21 januari 2013 17:09

Det var faktiskt skönt att komma ut en sväng,fast det va lite små kallt. :)
Idag blir det pannkaka till middag. Det tycker lillan om :). Ikväll blir det bara till att chilla. Lillan ska få bada innan det är läggdags för henne. :)

Hörs senare

Av angelouslife - 21 januari 2013 12:45

Kan ju inte alltid vara glad :( en liten arg tjej. Men mamma älskar dig ändå :)

Av angelouslife - 21 januari 2013 08:38

Godmorgon alla läsare. Klockan ringde klockan sju. Men fick ett samtal samma tid. Men låg kvar en stund efter kl och samtalet. Väckte J som skulle upp för att göra sig klar.

Passade på att gå ut med hunden innan hon skulle iväg med taxin. Hon käkade frukost och fixade sig klar. Lillan hann å vakna oxå, hon är ledig från dagis idag. Så jag vet inte alls vad vi hittar på idag. Kylan är ju tillbaka så de är lite tråkigt.
Men nåt hittar vi nog på. :)

Men ha en bra dag alla glada där ute.
Pusshej

Av angelouslife - 21 januari 2013 08:37

Godmorgon alla läsare. Klockan ringde klockan sju. Men fick ett samtal samma tid. Men låg kvar en stund efter kl och samtalet. Väckte J som skulle upp för att göra sig klar.

Passade på att gå ut med hunden innan hon skulle iväg med taxin. Hon käkade frukost och fixade sig klar. Lillan hann å vakna oxå, hon är ledig från dagis idag. Så jag vet inte alls vad vi hittar på idag. Kylan är ju tillbaka så de är lite tråkigt.
Men nåt hittar vi nog på. :)

Men ha en bra dag alla glada där ute.
Pusshej

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards