Alla inlägg den 28 januari 2013

Av angelouslife - 28 januari 2013 15:04

Känner att jag måste ju göra ett inlägg..

Lillan ligger och sover hon somnade rätt sent idag.

Så jag har passat på att duscha och slängt igång en tvätt som jag tror är klar nu faktiskt..

Har suttit och slö tittat på tven.

Ja nu snart är det dax och då kommer jag låsa vissa inlägg.

Så vill ni läsa så får ni fråga efter löseordet.

Men jag kommer skriva när det är dax för det.

Inte riktigt än men snart så.. Och gud vilken förändrig det kommer att bli.

Jag är så jävla taggad för det här så det går inte att beskriva med ord.

är så glad att jag har vänner som stöttar mig.

Bara man vill så går det. Det gäller att man hejjar på sig själv.  


Känner fortfarande att det är nåt som inte stämmer.

Men ta det med mig isf eller hur..

Alla ni som läser min blogg kan inte ni lämna nån kommentar med erat namn såklart..  


 

Gud det här med personligt brev är ju inte min starka sida har jag märkt.

Det är nästan som man ska be någon annan gör den åt en. Kanske man ska höra med sina vänner om det är någon som skulle vilja göra det.. hehe


Nu blir det till att hänga tvätten innan lillan vaknar.

ciaociao







Av angelouslife - 28 januari 2013 11:41

Lite kort

Av angelouslife - 28 januari 2013 01:21

Har kollat på film nu ikväll :). Och det blev berättelsen om pi. Det var helt okej att kolla på. Och när man precis skulle lägga sig så vaknade lillan.

Så man får hoppas att hon somnar om snart. För ja kommer att somna snart. Trodde jag skulle somna tidigare men inte de. :/
Så nu säger jag godnatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards