Alla inlägg den 11 januari 2013

Av angelouslife - 11 januari 2013 22:50

Glömde helt bort att ta en bild på maten vi käkade idag. :( men det kommer fler gånger. Jag hoppas på mer läsare. :)
Det har varit en mysig fredags kväll med gubben och svärfar.

Just nu sitter jag inne hos min granne å tittar på tven. Men ska snart gå hem igen. Å mysa ner mig i sängen å försöka somna i tid för en gångs skull. Men känner jag mig rätt så kommer det inte bli så.

Får se om ja skriver nåt mer ikväll annars så höres vi i morgon. :)

Kommentera gärna om det är nåt speciellt ni vill ja ska skriva om.

Hejhej

Av angelouslife - 11 januari 2013 16:33

Det blev ingen ingång för mig och lillan idag, det dök upp lite annat. Får hoppas på att det är fint väder i morgon för då ska vi minsann ut i solen. :)

Idag till middag blir det kebab med ris och egen gjord vitlöks dressing mumma :)

Kommer upp en bild sen när den är klar. Inte många som har hittat till den här bloggen kanske får gå ut med adressen ändå. Men jag vill inte att visa ska läsa den. Så det blir väl till att sätta lösen på den ist.

Smaklig måltid alla där ute :)

Av angelouslife - 11 januari 2013 12:35

Härligt väder

Av angelouslife - 11 januari 2013 12:27

Det känns som det går fortare att lägga upp bilder på denna app som jag tog ner igår än vad de gjorde på blogg.se appen det va inte ofta det gick att ladda ner bilder och det va rätt störande. Men hoppas det håller i sig och att denna app funkar som den ska. :)

Ha det gött bloggar när vi är ute :)

Av angelouslife - 11 januari 2013 12:18

Vaknade vid åtta tiden av minstingen som va lite hungrig eller sugen på vällingen. Klev upp och fixade till henne,medans hon åt de så la jag mig en stund till. Klev upp efter en stund och fixade frukost till mig. Så fort man ska äta så har man en liten fågelunge som oxå vill smaka de man äter. Å det är ju klart hon får göra de.

Idag är de -9 ute men solen skinner så fint ute så det blir på med kläderna och ut i pulkan.

Och tack för den första kommentaren :) hejhej

Lillan älskar clementiner :)

Av angelouslife - 11 januari 2013 00:56

Laddade över bilderna jag hade på mobilen till datornoch det va ju inte bara ett eller två utan det var över 800 kort. Har inte tänkt på att det var så många. Men nu är det gjort och dom är sparad på ett usb. ? I morgon blir det till att framkalla nå kort jag vill ha på barnen. ??

Nu ska jag försöka sova. Ska oxå försöka ladda upp ett kort här. ?
Godnatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards