Alla inlägg den 20 januari 2013

Av angelouslife - 20 januari 2013 21:12

Det blev visst Inge uppdatering under dagen.
Tänkte ja skriver lite nu ist. Som sagt så var vi iväg på barnkalas. Hade riktigt trevligt och åt en jätte god smörgåstårta som min brors tjej hade gjort. Drack kaffe å surra å kollade till barnen i mellan åt. :) Jag gick hem vid fyra tiden tror ja att det va. Melinda va jätte trött hon höll på att somna i pulkan. Fixade mat till henne när vi kom hem. Sen gick vi in till grannen en sväng.
Så nu sover hon. Så har jag och Jossan fått lite ensam tid. Gjorde lite mys medans vi kollade på så de ska låta. :)
Det känns som de kommer bli tidigt ikväll. Känner mig väldigt trött och slut i kroppen,fast jag inte har gjort nåt speciellt.

Undra hur många som läser min blogg och hur många gånger per dag dom är inne å kollar läget. :D

Nej nu blir det en kvälls macka :)

Av angelouslife - 20 januari 2013 11:39

Vaknade vid halv åtta när lillan vaknade. Fixade lite sen så låg vi kvar i sängen en stund innan jossan kom in.. Hon hade en kompis som sovde över hos henne inatt.. :)

Fixade Melinda klar för att ge mig ut på promis med mellie. Det var riktigt skönt ute solen skinner och det är bara -12 grader ute..


Nu ska vi snart iväg på barnkalas. Ja jag säger bara gud vad tiden går fort. Uppdaterar lite mer under dagen..

Ha en bra dag..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards