Alla inlägg den 18 januari 2013

Av angelouslife - 18 januari 2013 23:34

Har funderat framåt tillbaka hur jag ska göra. Men har inte riktigt bestämt mig riktigt än. Men jag kommer nog fram till rätt beslut det känns som så nu iaf. :)

Har haft en riktig mys fredag med Jossan. Vi har kollat på film fast den va värdelös. Men de är inget att hänga läpp för. :) kommer en ny dag i morgon. Så nu ligger man i sängen och funderar på allt runt omkring mig. Vilka som är ens vänner på riktigt. Vänner som hugger en i ryggen, kan ju inte vara nåt att ha känns det som.

Jag har verkligen inte sagt att jag är perfekt. För det är ja inte eller någon annan. Ingen människa på denna jord är felfri fast många kanske tycker det.

Och med det så säger jag godnatt

Av angelouslife - 18 januari 2013 18:26

Vaknade vid åtta tiden i morse. Klev upp fixa välling till lillan, mat till hunden . Medans dom käkade så la mig i sängen igen å kollade på tven. Efter lillan hade käkat klart klev vi upp. Lillan lekte på lite innan ja fixade frukost till mig å syster. :)
Sen va det bara att klä på sig för att gå ut och rasta hunden i -27. Det var kallare för henne än för mig.

Hade även finbesök av en kompis som betyder väldigt mycket för mig och kommer alltid att göra de. :)

Klädde på oss för att gå ner på stan å handla. Skulle lätt vilja byta plats med melinda å få åka vagn. haha Men nu börjar det bli mildare ute iaf. Skönt

Ikväll ska jag och Jossan ha mys å kolla på film. :) får se om jag skriver nåt mer.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards