Alla inlägg den 14 januari 2013

Av angelouslife - 14 januari 2013 23:37

Nu när jag tänker efter kommer ja ha många bollar i luften här framöver. Jag har satt upp några mål jag ska klara av. Och jag ska göra de oxå för det ska verkligen ge resultat. Jag ska verkligen lägga ner så mycket det behövs. För jag vet att bara jag mig fan på det så klarar jag av det.
Och det känns verkligen kanon:)

Nej nu ska ja gå ut så hunden får pilla.
Så godnatt å sov så gott.

Av angelouslife - 14 januari 2013 11:31

Då är lillan åter på dagis efter att ha varit långledig. :) det hade gått jätte bra idag. Jag själv trodde att hon skulle börja gråta i morse när jag lämnade henne. Men det blev inte så, å de lättar hjärtat på en.

Är så glad att dom fick igenom förslaget att man fick ha dom där över lunchen. Men för oss blir det tisdag till fredag mellan 8:15 - 12. :)
Igår kväll börja läsa om tjej som blivit misshandlad under tre år. Hon håller på att skriva en bok om detta. :( jag hade sån klump i magen å tårarna ja dom kom oxå. Å när detta hände var mellan 13-16 år som jag uppfattade. Det finns på Facebook.

Idag blir det bök och stök här hemma.
Ha en bra dag så länge <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards