Alla inlägg den 26 januari 2013

Av angelouslife - 26 januari 2013 02:04

Ja det blev visst lite dåligt bloggat av mig idag. :( Men det är ju sånt som händer.
Har gjort rätt mycket idag faktiskt.
Va ner på stan, va in på banken hämtade mitt leg, solade och det var grymt skönt. Ska nog börja sola igen:). Va och handlade lite innan jag gick hem igen . Va förbi syster en sväng oxå för hon skulle hämta lite saker där hemma. Hann även in till min kära mor innan jag traskade hem. :)

När jag kom hem mötes jag av en jätte glad Melinda:). Hon hade ju fått haft pappa mys.:)
Fixade till lite mellis till henne, medans hon käkade mellis så drack vi kaffe. Kaffe måste ju vara livets dryck, tror faktiskt inte jag skulle klara mig utan den. :)
Fixade inför middagen som blev tacos idag :). Svärfar kom över på middag alltid lika trevligt.

Sen har vi bara chillat och spelar Skipbo med syster & L. Skrattat så tårarna rann på oss. :)
Så nu har jag nyss lagt mig i sängen för att få sova några timmar innan guldklimpen vaknar.
Så med det vill ja bara önska alla en godnatt.

Foto kommer oxå :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards