Alla inlägg under november 2013

Av angelouslife - 9 november 2013 19:37

Har hittat en dusch kräm som jag bara älskar att använda. Den doftar riktigt gott. Bruka ha den när jag lägger mig i ett varmt bad. Vad tycker ni om för dusch kräm?

Av angelouslife - 9 november 2013 11:07

Jag och M hade morgon mys i sängen innan det va dags att kliva upp. Fixade frulle och var ner till förrådet och hämtade upp hennes overoll :)
Skriver senare

[Bild]

Av angelouslife - 8 november 2013 23:32

Ja vem ska man tro på och lita på. Det är en av många frågor jag bruka tänka på rätt ofta. Man funderar och funderar men man blir inte nå klokare för det. Det blir bara värre i skallen på en.
Visst jag har få människor som jag kan lita på till 100%. För jag vet att de jag säger stannar hos dom. Och det är jag väldigt tacksam för. Bättre att ha få en ingen alls:). Ja det var lite av mina tankar och funderingar.
Nu ska jag ta en varm dusch

Puss&kram

Av angelouslife - 8 november 2013 21:09

Det känns jobbigt, men jag förstår till en vis del att du gör detta älskade syster. Det kommer att kännas väldigt tomt utan dig. Det är ju tur att det inte är så långt emellan. Så jag vet att vi kommer att träffas då och då. Men jag tycker det känns förjävligt ändå.

Du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta och finns alltid där för dig.

Av angelouslife - 8 november 2013 16:34

Försökte få några fina bilder på M. Men det gick ju så där då. Sitter här i soffan med min fina vän. Är så glad att jag har dig i mitt liv. :) och du kommer alltid ha det. Bjuder på en bild från idag.

Av angelouslife - 8 november 2013 16:11

Av angelouslife - 8 november 2013 00:10

Blev helt plötsligt så sugen på kall oboy och limp macka med ost :). Så det blev till att fixa två mackor med ost. Det va så gott , nu längtar ja verkligen till snön kommer så man kan göra varm oboy å åka till nån mysig pulkbacke :). Nu är det dags att krypa till kojs. Känner mig riktigt trött ikväll. Har haft en riktigt trevlig kväll med min fina vän:). Snälla ni läsare kom med frågor eller nåt ni vill att jag ska skriva om.
Godnatt Zzzzz :)

Av angelouslife - 7 november 2013 20:25

Fan vad kul det är med en ny mobil. :) Det går liksom lite snabbare med den nya än vad gjorde med min gamla. Sitter här hemma med min fina vän och kollar på tven. :) Funderar på att gå ut med hunden en sväng.:) skriver senare.

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards