Alla inlägg under november 2013

Av angelouslife - 19 november 2013 20:50

kursiv text ja ikväll så blev det bullbak. Så nu blir det en dusch innan fotbollen börja. Ja inte för att jag ska titta på de. Jag väntar till kl 22 för då ska ja kolla på tven. Bloggar mer efter duschen.

Av angelouslife - 18 november 2013 22:21

Ligger och tittar på paradis hotell som har premiär ikväll:). Ja nå fanns det några riktiga hetingar :). Å några av tjejerna va riktigt vackra.
Så det här kan bli riktigt roligt att följa å se vad det kommer bli för intriger :).

Skulle ni kunna vara med i sånt program eller liknande???
Kom gärna med svar :)

Puss&kram

Av angelouslife - 18 november 2013 14:04

Idag för tio år sedan så kom min andra prinsessa. Ja som sagt tiden går fort. Så nu är mina underbara barn 19, 10 och 2 år. :)
Mamma älskar er alla ??

Av angelouslife - 17 november 2013 22:32

Saknar dig så min underbara vän. Varje gång jag tittar på tavlan så tänker jag på dig.<3
Denna tavla gjorde denna fantastiska människa till mig, innan hon flyttade söder ut.
SAKNAR DIG

Av angelouslife - 17 november 2013 21:50

Fick nå ryck här på kvälls kvisten och börja tok städa inne i sov rummet. :) Renbäddade sängen,tände doftljus och for runt som en virvel vind där inne. Lill gumman va oxå med och hjälpte till å sprang runt. Men jag blev helt nöjd iaf och det är huvudsaken. Nu väntar man bara på att sätta på julgardiner över allt och göra det mysigt. Har nyss hängt upp tvätten, nu ska ja bara ut med hunden. Sen blir det en varm dusch sen krypa ner i sängen å bara vara tills man blir trött på ögat.
Natti natti

Av angelouslife - 17 november 2013 15:38

Är och hälsar på mamma en sväng. Har käkat lunch och druckit kaffe,surrat. Även min syster son är här:). Så dom har haft lite kusin mys och busat en massa. Nu har dom följt med E ner på dollar. Sen blir det hem och ska byta rent i sängen och fixa :).
Skriver mera sen :)

Av angelouslife - 16 november 2013 23:16

Det blev två glas vin. Och massa surr och skratt. :) det var riktigt trevligt. Men nästa gång ska vi köra på ut gång oxå. :)Min fina vän åkte just hem,så nu blir det till att krypa ner i sängen. :)
Så godnatt och sov så gott

[Bild]

Av angelouslife - 16 november 2013 17:58

Varför ska det vara så svårt att svara sin mobil när folk ringer eller skickar sms. Varför ens ha en mobil. Visst att man inte svarar på en gång, men de ska väl inte behöva ta fler dagar.

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards