Alla inlägg under november 2013

Av angelouslife - 14 november 2013 13:09

Idag är det en trött dag. Känner mig jätte trött och slut, fast jag inte har gjort något speciellt. Har sjukt ont i mina lår. Det är grått och trist ute då är det som all energi försvinner från en. Så jag skulle helst vilja dra täcket över huvudet å bara sova.

Men jag skriver lite senare :)

Av angelouslife - 13 november 2013 18:30

Här är det en som verkligen tycker om varmkorv.

Av angelouslife - 13 november 2013 10:31

Minus 3 idag då, så nu börjar kylan att krypa sig på. Men vad gör de om 100 år hehe :). Sitter och väntar på mina vänner.:) man kan tro att dom är sengångare :) haha skoja bara om ni läser detta. Men hoppas på att dom kommer snart :)
Hej så länge :)

Av angelouslife - 12 november 2013 18:55

Klart man måste synas när man är ute med mamma och hunden. :)

Reflexvästen på :)

Av angelouslife - 12 november 2013 13:01

Drog ner på stan och hade en fika dejt med min Goa vän och min svägerska. Blev ju massa surr och skratt:). Men tiden går ju så fort när man har trevligt. Och jag skulle ju in på Willys oxå innan ja skulle hämta M på dagis. Det är ju tur man har bra dagis personal, blev lite sen.

Nu blir det på med lite musik och städa undan lite. Medans lillan ska sova, å är så glad att hon inte störs när det är musik på. Det är nästan som hon sover bättre då.
Så hej så länge :)

Av angelouslife - 12 november 2013 09:27

Det va lite halt ute nu när jag lämnade M på dagis. Så vi blev lite sena till dagis, inte så lätt att ha både barnvagn och hund. Men det gick iaf. Varför kan de i te bara komma mer snö som får ligga kvar.

Ha en bra dag :)

Av angelouslife - 11 november 2013 22:53

Det har varit dålig uppdatering från mig idag. Så tänkte slänga ner ett inlägg så här på kvälls kvisten.

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Varit upp till grannen en sväng. Satt och snacka en massa. Det var riktigt trevligt. Va på affären och handla lite. Har hittat julskum godisar som jag tycker är bäst hittills, kommer med bild i slutet av inlägget.

Nu sitter ja och kollar på 112Aina på sexan. Blir nog sängen efter det.
Upp tidigt i morgon med lillan på dagis. Jo visst ja det har ju snöat här ikväll så mysigt. :)


Av angelouslife - 11 november 2013 11:56

Jag har skrivit tidigare i ett inlägg att jag hade ett mål. Men det gick inte så bra med det målet. Så nu har jag funderat framåt och tillbaka om jag skulle ta tag i det igen. Men jag vill ha nån vid min sida som kan stötta mig å ge mig en spark i rumpan. Å vad man ska tänka på och inte. Jag vet ju att jag kan om jag vill. Om inte annat så ska jag göra detta.

Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards