Alla inlägg den 28 november 2013

Av angelouslife - 28 november 2013 20:58

Började morgonen med besök av min svägerska och min B2. Drack kaffe, surrade och skrattade en massa :).

Sen satt jag och B2 igång att fixa här hemma med advent. Ett stort tack till dig:). Det gick ju hur bra som helst, ett riktigt bra team work hade vi :). Och det blev så mysigt här hemma. Så det är skönt nu när det är gjort. Så slipper man hålla på när man kommer hem efter helgen.:). Då är det bara granen som ska upp. När tycker ni att man ska upp granen och fixa den?? Jag själv tycker dan före julafton på uppe sittar kvällen. :). Vi tog en paus mitt upp i allt å pustade ut i soffan innan de var dax för nästa projekt baka pepparkakor med Lill trollet mitt. :).

Visst hon bakade inte så mycket utan de var vi som gjorde. Jag tycker faktiskt att inte pepparkakor som man gör hemma är lika goda som köpta. Man kanske ska ge sig på nån gång att göra en egen deg å inte köpa en. Så kanske det blir skillnad.
Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt innan jag ska packa ihop lite saker som vi ska ha med oss.. Å så ska jag ta ett varmt bad.
Ha en trevlig kväll :)

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards