Alla inlägg den 4 november 2013

Av angelouslife - 4 november 2013 22:48

Ja regnet bara fortsätter som det verkar som nu.. Kan ju tycka att snön får gärna komma nu så det blir lite ljusare ute..

Annars så har jag och M haft en mys dag idag. Massa bus hemma tog oss en promis ner på stan och handlade lite.

Träffade några fina vänner surrade en stund och tog en kopp kaffe eller två..  

I morgon blir det dagis för lill fröken och jag ska sätta mig att fortsätta att ska jobb.  Det blir väl så att man får flytta härifrån eftersom det inte finns nå jobb här. Men det är ju inte bara att flytta heller när man har barn. Det är ju så mycket som måste fixas runt omkring en om de skulle bli att man flyttar..

 

Men jag vill ju helst bo kvar här i våran lilla stad men man får se vad som händer här framöver.  Jag skulle ju tok sakna min familj och mina vänner om jag skulle flytta härifrån..     

Jajja nog om det..

Hade besök av min nya granne oxå det var riktigt trevligt. Alltid roligt att lära känna nya människor.

Hennes son och M lekte jätte bra tillsammans så det var roligt. Så det kommer bli fler gånger. Dom va lite små blyg för varandra men det gick bra efter ett tag :).

Så nu sitter jag framför tven,men ska snart krypa till kojs,de ska bli riktigt skönt.

 

pusshej

Av angelouslife - 4 november 2013 00:13

Vaknade vid tio tiden och va inte alls nå dålig. Lite små trött men det va ingen fara.
Hade en riktigt trevlig och rolig kväll. Men nu dröjer det ett tag innan nästa gång. Det var mycket folk ute, jag själv tyckte de va för mycket. Tycker de är lite jobbigt när de är så mycket folk. Men de gick ju som sagt.

Så idag har det varit en slappar söndag. Jag,E och Lill grodan tog en promis ner på Willys och handlade lite eftersom vi skulle ha middags gäster :). Hem och började med maten. Det blev potatis, morötter och paprika i ugnen med kött och sallad till. :)
Det var riktigt mumsigt, och gästerna va oxå nöjda.
Efter maten så drack vi kaffe och surrade. Har även fixat körkorts böckerna. Så nu blir det till att börja läsa så öga blöder. :).

Å ikväll så har jag bara legat i soffan å kollat på dumburken. Det är verkligen inget att titta på söndagar. Massa repriser eller nå skit filmer. Nu funderar jag starkt på att ta natt ciggen och sen gå och lägga mig.
I morgon är det en ny dag med nya möjligheter.

Hoppas det inte fortsätter att regna. För tänker ta en härlig morgon promis med hund och Lill grodan.

Så godnatt nu alla där ute

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards