Alla inlägg under november 2013

Av angelouslife - 22 november 2013 17:12

Av angelouslife - 22 november 2013 17:08

Den kom inte med i förra inlägget.

Av angelouslife - 22 november 2013 17:04

Sitter med färg i håret :). Ska bli så skönt att slippa utväxten. Jag mår fan dåligt när ja har det. ;)
Jag kör med denna färg :)

[Bild]

Av angelouslife - 21 november 2013 13:04

Ja då va de fixat å klart. Hittade ett par riktiga snygga glasögon som ja ville ha. :) så nu är det ju vara att vänta å se när dom kommer. Min svägerska tyckte dom va riktigt snygga å att dom passade mig. Glömde ju att ta kort när ja hade dom på mig. Men det kommer när ja har fått dom. Ska använda dom när ja börja övningsköra och kollar på tven.
Nej nu ska ja ta hand om min lilla sjukling här hemma.
Puss&kram

Av angelouslife - 21 november 2013 10:02

Är på väg till optikern för att kolla ut glasögon. Det ska bli spännande tur jag har med min fina vän/svägerska måste ju ha smakråd:).

Av angelouslife - 20 november 2013 19:38

Idag på förmiddagen så umgicks ja med min svägerska. :) Vi va in i lite affärer, hick och tog en fika innan de var dags att hämta barnen på dagis.
Va förbi mamma och lämnade lite saker som ja hade handlat till henne. Gick hem så lillan fick sova, men idag fick hon bara sova en timme. Sen lite senare drog ja ner till mamma igen för skulle hjälpa henne å fixa lite saker. Även min bror å hans fru kom dit. Hittade ett gammalt brev jag hade skrivit 94, jag och bror skrattade då ja höll på pissa på mig. Helt sjukt men roligt samtidigt. :). Nu duschar lillan med stora syster , sen blir det sängen för henne så får vi se om hon somnar bättre ikväll då. :).
Puss&kram

Av angelouslife - 20 november 2013 16:02

Lite snö har vi fått och det har varit lite kallt idag. :)

Av angelouslife - 20 november 2013 08:36

Godmorgon min älskade läsare. Hoppas ni har sovit gott inatt och fått eran sömn. Jag är utvilad och det är skönt. Fast lilla M va vaken till kl tolv. Hon vägrade sova, fast vi la henne vid halv åtta. Till er andra mammor där ute. Hur länge bruka er barn få sova på dagen? Jag hämtar M vid tolv på dagis å är väl hemma vid halv ett, lägger henne på en gång å så sover hon till halv tre. Är de för länge kanske??
Nej nu ska ja fixa lite :)
Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards