Alla inlägg den 6 februari 2014

Av angelouslife - 6 februari 2014 23:43

Gud vad skönt det va att gå ut och gå :). Det blev en bra lång promis. Det är så mycket trevligare att ha sällskap än att gå själv. Och det va inte för kallt ute heller,fast de hade man ju kunnat tro att jag tyckte. Bättre med för mycket kläder på sig.
Blev massa surr om allt mellan himmel och jord. :) så det gör vi om :)).
Och jag tror nog mellie smellie blev rätt nöjd oxå :).
Nej nu ska ja slö titta lite på tven.
Godnatt

6/2

Av angelouslife - 6 februari 2014 19:13

Tänkte dra iväg ett inlägg innan man ska ut på en promis med min fina vän  .

Idag har jag umgåtts med min fina svägerska.

Va ner på stan,gick och hälsade på våran vän Lilllill som va i sin svärmors butik.

Det finns så mycket snygga bh i denna butik..

 

Men som vanligt när man har trevligt så går ju tiden så fort,innan det var dags att hämta melinda på dagis.

Idag så fick hon åka pulka hem   .

När vi kom hem så försökte jag få henne att sova en stund men det gick inte så bra.

Jag fattar inte att hon ska vara så tjurig ibland..

Så hon var ju bra trött här på em/kvällen.

Har varit in till min underbara granne och snusat bebis.

Fick även träffa en annan liten bebis oxå..  

Massa bebisar på hög nivå men det gillar jag..

Nu sitter jag och slö tittar på tv och väntar på att LillLIll ska komma

så vi kan ge oss ut på en promis..

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera idag.

Men lovar att bli bättre..

Men det känns faktiskt bättre att bara blogga en gång om dagen,om det inte är något speciellt.

Igår fick jag reda på en sak så gjorde mig både arg och ledsen.

 

Puss så länge   

 

 

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards