Alla inlägg den 12 mars 2014

Av angelouslife - 12 mars 2014 21:55

Idag har jag umgåtts med min fina underbara svägerska. Mycket surr och skratt som vanligt. :)
Hämtade lillan på dagis hem och gjorde inte så mycket. Min granne kom ner en sväng så barnen fick umgås å leka lite. Va in till J och käkade mellis som hon hade fixat till alla barn. :)
Sen har jag bara varit hemma och umgåtts med min äldsta dotter, som har varit bort i två veckor.
M fick en jätte fin tröja och en byxklänning som hon ska ha till sommaren J fick en tröja och mamma fick en parfym dom luktade jätte gott:). Bild på de kommer i morgon.

Så till samtalet jag fick igår:))
Jag ska börja gå inskolning på ett boende här i stan.Efter att ja varit arbetslös ett bra tag så känns det helt underbart. Känner mig så glad och att en stor sten har släppts.
Så nu hoppas jag att man får jobba mycket så jag kan börja lägga undan pengar så jag kan börja med mitt körkort. Det är prio ett för min del.

Nej nu ska jag gå och lägga mig.
Så godnatt alla där ute :))
Puss&kram

Presentation


Allt & inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är det bästa årstiden??
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards